61. bölümdeki sahne rüya falan olsa gerek.çünkü kenan kızının kim olduğunu bilmeden dayıyı falan öldüremez. ama o sahneye kadar öğrendiyse durum değişir. kaldı ki böyle sikimsonik bir intikam alıcaktın niye 30 yıl bekledin derler adama.
bu fragmanı yapanlar her kimse helal olsun valla izlendiği gün adamın beynini alt üst ediyorlar. bu arada 61.bölüm fragmanda dayının kurşun yemede ki pozları hiç değişmemiş eski ramiz de böyleydi onlarca kurşun yerdi atlar zıplar yine vururdu adamları ve sonra cool bir şekilde duvara yaslanmışlığı vardır 60.bölümde aynısını şimdi de bekliyorum yaşlı kurt.
barış falay tiyatrodan geldiğini bize epey kanıtladı bu dizide. kerpeten aliii'nin mimikleri, bakışları sanki gerçek. kuyumcudaki sahnesiyle de çok sempati duymuştum zaten. gerçekten serseri bir adam gibi hareket ediyor. düzgün bir türkçesi yok. dizinin en gerçekçi yanlarından birisi de o zaten.
(dükkanı haraç kesecek olanlar basar)
-sen misin bizim rızkımızla oynayan adam
+(ali gülümseyerek) benim a. kodumun çocuğu*
çelik yelek olayı tamamen saçmalıktı. o kadar adam var kimse nasıl kafalarına ateş etmiyor hayret.
yukarıdaki olay dışında güzel bir bölümdü. dayı herşeyiyle beraber intikamını da ezele bıraktı.
gerçi hemende dayı ölmüş gibi konuşuyoruz. belki de ölmemiştir daha.
--dayı ile ilgili spoiler--
kaburga altından ve kolundan aldığı mermilere bakarsak ölmemiş olabilir. ama yaşlılık ve kan kaybını hesaba katarsak ölmesi lazım.
--dayı ile ilgili spoiler--