eyşan'ın çıkarken kilitlediği kapıyı girerken kilidini açmadan açması olayı olmasaydı daha mutlu oldurduk. aslında o kapıyı hiç açmasaydı daha iyiydi ya neyse.
--spoiler--
- öldür beni öldür. allah ın varsa öldür lan beni. öldür beni. dinleme onu öldür beni, o kurtarmasın öldür beni. öldür beni ramizzzz abi. *
--spoiler--
bu bölüm uzun süre sonra iyi geldi bize. fakat bir kaç bölüm önce selma ile kenanın buluşmasında o olaylı günü hatırlarken kenan ile selma nın elbiseleri şimdikinden farklıydı yanlış hatırlamıyorsam. en iyisi bir bakıp geleyim.
edit: baktım geldim. elbiseler farklıymış. kenanda ceket bile yokmuş o zamanlar
o değil de ezel in bade ile seviştikten sonra ki ilk lafı ''iyi misin?''. hayır ne demesini bekliyosun abicim kızın. ''şey bacaklarımı kapayamıyorum ama gecer heralde.'' falan mı ?
ben ardından acı var mı acı demesini de bekliyodum ama olmadı. e artık bir dahakine inşallah.
eyşanımızın güzel hareketler sergilediği bölümdür, ayrıca kenanı kurtardığından ötürü sağlam bir koz geçti eline.
bu arada iyilik melakesi bade salağıda cengize bulaşırsa dizi iyice renklenecek.
hadi hayırlısı.