ezel eyşan la aynı evde kalmaya gitmeden önce bade den ayrılırken "tutuyorum elini" deyip bade de; "sımsıkı mı?" diye saçmalamaya başlayınca ortasında çıktığım dizidir. göre tutkulu aşk, romantizm yapıyorlar. o ne lan öyle yavşak yavşak. çocuk gibiydi lan.