ezel

entry5773 galeri
    4177.
  1. 60. bölümde parıltıyı tekrar aldığımız üflemeden bir bölümü bitirmeyi özlediğimizi hatırlatan dizi.
    yarım yamalak bakarak iki sahneyle ezel eyşan aynı evde kalıyormuş deyip kendini rezil edenler var, yapmasınlar.
    o sahnenin önünü arkasını gösterip sonlara saklamaları, şaşasına yakışır şekilde yansıtmalarıyla güzel oldu. bu bölümü güzel kılan en büyük unsur odur. genç ramiz'i arada rambo'ya bağlamasalar daha iyi olacak.

    gerçekten, içten bir şekilde ''rahat bırakın'' demek istiyorum. eleştirecek unsur bulamayıp sürekli aynı tek taraflı görüşlere sığınıyorsunuz.
    0 ...