son bölümüyle romantizm yapacağım derken bokunu çıkaran dizidir.
--spoiler--
ezel eyşan la aynı evde kalmaya gitmeden önce bade den ayrılırken "tutuyorum elini" deyip bade de; "sımsıkı mı?" diye saçmalamaya başlayınca ortasında çıktığım dizidir. göre tutkulu aşk, romantizm yapıyorlar. o ne lan öyle yavşak yavşak. çocuk gibiydi lan.
--spoiler--
biz bu diziyi böyle saçma sapan romantizm sahneleri olduğu için sevmiyoruz ki. her bölümünde dumura uğrattığı için, anlamlı replikleri için, oscarlık oyunculukları için seviyoruz. o yüzden bu dizi efsanedir diyoruz.
ama yukarıdaki diyalog gibi saçma sapan diyaloglar dizinin kalitesini gerçekten düşürüyor. dizinin son 15-20 dakikasında en önemli olayları işlerseniz, geri kalan kısmınıda böyle kıytırık sahnelerle geçiştirirseniz, dizinin fanatiklerini bile soğutursunuz kendinizden.