sekiz öldükten sonra yavaş yavaş saçmalamaya başlayan ama ramiz ve kenan ın eski günlerine dönerek günü kurtaran dizidir.
eğer eskileri anlatmasaydı ilk sezonki gibi beğenilerek izlenilir miydi bilinmez. bilinen bir gerçek var ki senaristlerden beklentilerimizin büyük olduğudur. ilk sezonun her bölümünde ağzımıza sıçtıkları için bu sezonda aynı performansı bekliyoruz...