ezel

entry5773 galeri306
    3325.
  1. içimde şöyle bir his var ki; biz seyirciler olarak dizi finalinde kenan birkan'dan özür dileyip "haklıymışsın" diyeceğiz.
    21 ...
  2. 3326.
  3. bu dizideki bütün bayan karakterler şeytandır. son bölümde şebnemde atağa geçmiştir. yaşlısı genci hepsi aynı bayanların, maşallahları var. * bide benim anlamadığım bu şeytanlığa o sevgi. eyşan yüzünden ömer' den soğudum be.
    4 ...
  4. 3327.
  5. --spoiler--
    46.bölümle ilgili söyleyebileceğim iki şey var.
    -yusuf eğir bilmem ne... ramiz dayi çizer geçer. dayı'ya artizlenilmez... mosmor kalırsın öyle....
    -ne yaptın be şebnem? herşeye rağmen kalbimizde yaşayacaksın.
    --spoiler--
    2 ...
  6. 3328.
  7. sanki bütün ana karakterler (ezel, cengiz, dayı, kenan) laplace şeytanı bu dizide. bütün olayları daha önceden tahmin edip ona göre geniş çaplı bir plan yapabiliyorlar. işin garip tarafı mesela cengiz ezele karşı bi plan yapıyor ve olacakları önceden tahmin ediyor ve bununla kalmayıp. cengiz ezelin de kendisinin atacağı adımları tahmin edebileceğini bile tahmin edip ona göre plan yapıyor bunun sonucunda ezel her şeyi cengizin de tahmin ettiği gibi tahmin etmiş oluyor ve hem cengiz heme ezel istediğini almış oluyor ve kimse yenilmiyor bu dizide çok kafam karıştı sözlük.
    1 ...
  8. 3329.
  9. dayı'nın intikamını alacak kişi ezel! vay be dayı kendin gibi adam yetiştirdin cidden. dayı beni de al yanına diye haykırasım geldi lan. ne oluyor bana lan diziyle gerçeği ayırt edemiyorum.*
    2 ...
  10. 3330.
  11. --spoiler--
    gözümün arkasında ne saklıyorum diye bakacağına, gözümün içine bana ne zaman bakacaksın çocuk?
    --spoiler--
    4 ...
  12. 3331.
  13. bizi iyce paranoyak yapan dizi.
    --spoiler--
    şebnem cengizin haini yok yok aslında ezelin cengiz yanındaki köstebeği yoksa yok ya gerçekten hain mi.....
    zaten cengiz hain ama yoksa o da kenanın yanındaki köstebek mi? yok ya cengiz her türlü satar kesin hain,
    eyşan aslında bu kadar şirret olamaz o gizli planlar içinde baharın intikamını alacak, yok ya aslında eyşan güçlü kimse onun yanında ama yok canım baharın katili kesin hain planları vardır.
    yok o öyle yok bu böyle paranoyak olup çıktık.
    şimdi bu yeni gelen kız bade kesin o da birilerinin adamı çıkacak.öylesine kendi halinde iş arayan öğrenci olacak değil heralde.
    --spoiler--
    edit : 1970' li yılları izledikçe fark ediyoruz ki selma emekliye ayrılıp köşesine çekilince fettan, fesatlık, adamları bir birine düşürme konusunda eyşana el vermiştir.
    1 ...
  14. 3332.
  15. selma..nerelerdesin sen? diye sordum hemen bu bölüm hopladın geldin..geldin ama gene ifrit ettin beni..anladım sevmiyorum seni..dua edelim de azad'ı senin kızın diye ramiz'e yutturmuş olmayasın..

    azad..hakkaten kafamı kurcalıyorsun..kenan'ın kızı olmayasın sen? hatta bunu öğrendin de babana gıcıklık olsun diye sen misin asıl casus? şebo masum mu ki?

    ali..gerçeğe en yakın olarak gerektiği yerlerde bastığın küfürlerle en çok sana inanıyorum.

    cengiz..kilo mu aldın nedir bu aralar. göbek gömlekten fena görünüyordu. karın dediğin kadın onla bunla cilveleşsin sen zenginlik uğruna ses çıkarma. cinsin tamam anladık da bokunu çıkarma.

    eyşan.. söyle yönetmenine seni yakın plandan çekmesin. ciddi anlamda michael jackson'a benzetiyorum seni. ama bacaklkar 10 numara.

    ezel.. hayatım hasta mısın sen? hayatını kendini dünya alemden sakla git allahın bi tip garson adayına ne var ne yok anlat. madem yabancıya anlatacaktın işe alacağın adamla ne diye yüğz göz oluyorsun. ayrıca madem annenin iyi olmadığını düşünüyorsun ne diye ikide bir gidip mert öldü anne diye söylüyorsun kadına. tut elinden götür doktora.

    kenan.. her geçen bölüm sana biraz daha hak veriyorum. azad kızın olabilir araştır bakalım bu mevzuyu.

    tefo.. süper bir romeo'sun sen. seviyorum seni. budur.
    6 ...
  16. 3333.
  17. dizinin en bencil karakteri ramiz'dir. yazıklar olsun.
    1 ...
  18. 3334.
  19. son bölümde 1970'lerdeki selma karakterinin bol bol frikik verdiği dizidir. sığınak bölümünde ramizin yerinde olmak isterdim!
    3 ...
  20. 3335.
  21. ayrıca ezelin annesinin fena can yaktığı bölümde olmuştur. hele ki ağabeylerinden ayrı yaşayan ben için.
    1 ...
  22. 3336.
  23. her bölümü satranç oyununu andıran, kafa açıcı dizi.
    2 ...
  24. 3337.
  25. bade'nin kenan için çalışıyor olması muhtemel. fakat bade'nin gönlü ezel'e konarsa o da kenan'ı satabilir.
    1 ...
  26. 3338.
  27. 46.bölüm itibariyle "kim kimi satıyor, kim kime ihanet ediyor", takip etmekten benim bile yorulduğum dizi.
    ha ezel candır, canandır, en sevdiğim dizidir hala amma bu kadar karışık, çetrefilli, ters köşe yapmacı senaryonun da bir sınırı var, hiçbir şeyi abartmanın anlamı yok.
    sayısız kez burda ezel'i övdüm, mal mal bok atanlara ayar vermekten saçlarım beyazladı!
    amam yeter artık ezel senaristleri ve ekibi.
    ne anlatmaya çalışıyorsanız ona yoğunlaşın be, bu ne böyle!
    2 ...
  28. 3339.
  29. son bölümde ramiz sadece kendini düşündüğünü göstermiştir.
    birde çok merak ediyordum hayratlıyı lunaparkta nasıl öldüreceklerini oraya nasıl bağlıcaklar dedim helal olsun.
    ramizin ihanetini görmemiz yakındır.umarım kenanın nasıl ramizi hapise gönderdiğini de izleriz
    2 ...
  30. 3340.
  31. dayı sırrını açıkladı son bölümde. şimdi sırada selma ve kenan'ın da sırlarını açıklama vakti gelmiştir. selma hünel, ezel'in gösterdiği fotoğrafa bakınca birden telaşlandı ancak mektubun da resmin de onun sırrıyla değil dayının sırrıyla alakası vardı. buradan da selma'nın sakladığı sırrın o fotoğrafla ilişkisi olduğu ortaya çıkıyor. mesela; kenan'ın abisi selim ile. ama bu da zayıf bir ihtimal gibi gözüküyor. senaristler o şaşırma mimiğini sırf vetere için koymuş olabilirler. çünkü ezel'de daha önce de bunun örneklerini gördük. vetereye de hazırlanıyorlar herhalde dizi kadar. bu arada selma'nın yaşlılık hali hele son bölümde çok korkutucuydu o neydi be! estetik manyağı olmuş gibi. neyse, bir önemli konu da şebnem'in ihaneti. herhalde tefoyu hala seviyor onun için yaptı. bir an önce bitmesi için ya da... muğlak.. masaya yaklaşıyoruz. ancak o masada berrak yani filmde, bade yoktu. bu da belki çok aktif bir rol olmamasından kaynaklı olabilir. belki bir kaç bölüm için girmiştir kıvanç gibi. ancak masada olmaması da aktif olmadığını göstermeye yetmez berrak'ın.

    evet.. masaya yaklaşıyoruz. birinci sezon'un bitim bölümünde ezel'in dediği gibi:''hazırsanız başlayalım mı oyuna?''
    3 ...
  32. 3341.
  33. ilk 5 bölüm hariç bu kadar -saçmalayabilen- bir dizi görmedim. 3 haftada bir denk gelirse 5-10 dakka bakınca anlaşılabiliyor ne derece senaryo sıçtıkları. bu kadar aptalı ekran başına toplayacağım diye çoluk çocuk oturup senaryo yazıyorlar sanırım.

    56.bölüm'de eyşanın çocuğunun sevgilisi olur, onun ihanetleri, basurları falan senaryoya dahil edilir, dizi devam eder.

    tuncel kurtiz kim sorusuna "bilmiyorum" diyen nesil, resmini görünce "dayı" demeye başladıysa, orada abes bir durum vardır. tuncel kurtiz bu kadar aptal insana kendini izletmeye devam etmesin dileklerinde bulunuyorum.
    0 ...
  34. 3342.
  35. Ramiz dayının gençliğini oynayan çocuk,güzel insan Ufuk Bayraktar'ın her sahnesi beni benden alıyor resmen.Bu ne oyunculuk,bu ne karizmatik kişiliktir.Bu çocuğu keşfeden Zeki Demirkubuz'a sevgilerimi sunuyorum.
    4 ...
  36. 3343.
  37. kenan'ın abisi selim'in yazdığı mektupta bir harf hatası var, onu belirtmek isterim. mektupta "yalnız" kelimesi "yanlız" olarak yazılmış. hiç yakıştıramadım.

    alın bu da caps,

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/87787/+
    20 ...
  38. 3344.
  39. ilk başlarda dizi güzel gitti, sonra bazı duygular ön plana çıktı, ama duygular o kadar saçma ki karakterlerde kafayı yedi ne istediklerini tam bilmiyorlar, psikolojik destek lazım bunlara.
    buradan yetkililere sesleniyorum; diziye bir psikiyatrisi eklesinler karakterler toplansın adam gibi akıl oyunları, düzmeceler, ihanetler, intikam seyredelim.
    ayrıca, dizide kenan imirzalıoğlu nun konuşmalarındaki; yapıcan mı, unutmıycan, gelicen tarzı konuşmaları iticidir, adam gibi konuşsun ne o kız gibi.
    2 ...
  40. 3345.
  41. 47. bölüm fragmanı yayınlanmış olan dizi.
    şimdi öncelikle fragmandan gene adam gibi birşey anlaşılmıyor. ancak tevfik sanırım şebnem'i siliyor. fragmanın sonunda da şebnem'i vuracak gibi ama yapmaz öyle birşey bence. tevfik sevdiği bir kişiyi bir daha öldürmez. * ve tabikide 1. sezon final sahnesinde vardı yani şebnem'e birşey olmayacak.
    cengiz büyük planlar içinde. adam kumarbaz. büyük oynuyor. ve göreceğiz ne olacak.

    2 ...
  42. 3346.
  43. kimin kimin yanında olduğu kimin kime ne hissettiği belli olmayan dizi.
    1 ...
  44. 3347.
  45. 3348.
  46. bendeki kredisi hala tükenmemiş olan ama "o eski halinden eser yok şimdi" dediğim dizi.
    ha pazartesi akşamı evinde otururken bu dizi yerine başka şeyi açıp izleyenlerde "kuşa sürtecek" akıl yoktur, orası ayrı mesele.
    (bkz: ezel'e noluyo lan)
    2 ...
  47. 3349.
  48. ilk sezonu şahane olup, ikinci sezona da güzel başlayıp sonradan tökezlemeye başlayan dizidir. Umarım eski temposuna kavuşur. Sekiz öldüğünden beri mantara bağladı vallahi dizi. Ayrıca kerpeten abi, sen olmasan çekilmez bu dizi ya.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük