bende kredisi fazlasıyla olan dizidir. konu kalmadı mı?
efendim konuyu uzatmak için değil, belki dizi başlarken akıllarda yoktu ama çok önceden belirlemişlerdi 2. sezonun konusunu.
kaldı ki saçmaladı diyenlere gülerek yazıyorum buradan. nası ya? ulan onca ters köşeler, onca akıl oyunları ve oyunculuklar ile nasıl saçmaladı bu dizi. yapmayın etmeyin agalar.