ezel

entry5773 galeri
    3344.
  1. ilk başlarda dizi güzel gitti, sonra bazı duygular ön plana çıktı, ama duygular o kadar saçma ki karakterlerde kafayı yedi ne istediklerini tam bilmiyorlar, psikolojik destek lazım bunlara.
    buradan yetkililere sesleniyorum; diziye bir psikiyatrisi eklesinler karakterler toplansın adam gibi akıl oyunları, düzmeceler, ihanetler, intikam seyredelim.
    ayrıca, dizide kenan imirzalıoğlu nun konuşmalarındaki; yapıcan mı, unutmıycan, gelicen tarzı konuşmaları iticidir, adam gibi konuşsun ne o kız gibi.
    0 ...