ezel

entry5773 galeri
    3341.
  1. ilk 5 bölüm hariç bu kadar -saçmalayabilen- bir dizi görmedim. 3 haftada bir denk gelirse 5-10 dakka bakınca anlaşılabiliyor ne derece senaryo sıçtıkları. bu kadar aptalı ekran başına toplayacağım diye çoluk çocuk oturup senaryo yazıyorlar sanırım.

    56.bölüm'de eyşanın çocuğunun sevgilisi olur, onun ihanetleri, basurları falan senaryoya dahil edilir, dizi devam eder.

    tuncel kurtiz kim sorusuna "bilmiyorum" diyen nesil, resmini görünce "dayı" demeye başladıysa, orada abes bir durum vardır. tuncel kurtiz bu kadar aptal insana kendini izletmeye devam etmesin dileklerinde bulunuyorum.
    0 ...