selma..nerelerdesin sen? diye sordum hemen bu bölüm hopladın geldin..geldin ama gene ifrit ettin beni..anladım sevmiyorum seni..dua edelim de azad'ı senin kızın diye ramiz'e yutturmuş olmayasın..
azad..hakkaten kafamı kurcalıyorsun..kenan'ın kızı olmayasın sen? hatta bunu öğrendin de babana gıcıklık olsun diye sen misin asıl casus? şebo masum mu ki?
ali..gerçeğe en yakın olarak gerektiği yerlerde bastığın küfürlerle en çok sana inanıyorum.
cengiz..kilo mu aldın nedir bu aralar. göbek gömlekten fena görünüyordu. karın dediğin kadın onla bunla cilveleşsin sen zenginlik uğruna ses çıkarma. cinsin tamam anladık da bokunu çıkarma.
eyşan.. söyle yönetmenine seni yakın plandan çekmesin. ciddi anlamda michael jackson'a benzetiyorum seni. ama bacaklkar 10 numara.
ezel.. hayatım hasta mısın sen? hayatını kendini dünya alemden sakla git allahın bi tip garson adayına ne var ne yok anlat. madem yabancıya anlatacaktın işe alacağın adamla ne diye yüğz göz oluyorsun. ayrıca madem annenin iyi olmadığını düşünüyorsun ne diye ikide bir gidip mert öldü anne diye söylüyorsun kadına. tut elinden götür doktora.
kenan.. her geçen bölüm sana biraz daha hak veriyorum. azad kızın olabilir araştır bakalım bu mevzuyu.
tefo.. süper bir romeo'sun sen. seviyorum seni. budur.