bizi iyce paranoyak yapan dizi.
--spoiler--
şebnem cengizin haini yok yok aslında ezelin cengiz yanındaki köstebeği yoksa yok ya gerçekten hain mi.....
zaten cengiz hain ama yoksa o da kenanın yanındaki köstebek mi? yok ya cengiz her türlü satar kesin hain,
eyşan aslında bu kadar şirret olamaz o gizli planlar içinde baharın intikamını alacak, yok ya aslında eyşan güçlü kimse onun yanında ama yok canım baharın katili kesin hain planları vardır.
yok o öyle yok bu böyle paranoyak olup çıktık.
şimdi bu yeni gelen kız bade kesin o da birilerinin adamı çıkacak.öylesine kendi halinde iş arayan öğrenci olacak değil heralde.
--spoiler--
edit : 1970' li yılları izledikçe fark ediyoruz ki selma emekliye ayrılıp köşesine çekilince fettan, fesatlık, adamları bir birine düşürme konusunda eyşana el vermiştir.