bende kredisi fazlasıyla olan dizidir. konu kalmadı mı?
efendim konuyu uzatmak için değil, belki dizi başlarken akıllarda yoktu ama çok önceden belirlemişlerdi 2. sezonun konusunu.
kaldı ki saçmaladı diyenlere gülerek yazıyorum buradan. nası ya? ulan onca ters köşeler, onca akıl oyunları ve oyunculuklar ile nasıl saçmaladı bu dizi. yapmayın etmeyin agalar.
konusu bitmeyen dizidir. geçen sezonun sonlarına doğru ortaya çıktı ramiz karaeski'nin hasmı kenan birkan. bu sezon da bu konu işleniyor işte. bok atmaya gerek yok. beğenmeyen izlemesin, çok zor değil yani.
--spoiler--
deniyorum deniyorm. başka bir adam olmyı deniyorum. zor ama onun için deniyorum. deneyeceğim. çok zor olacak ama bu sefer deneyeceğim şebnem.
--spoiler--
"tanıştığımız gün"
şebnem'i konuşturma sahnesinde tevfik'in çok canı yanacağı belli. tefo bu bölüm kan ağlayacak adeta. dayı'da ortalığı karıştırıyor, bahar'dan önce mi mert'den önce mi diye.
--spoiler--
ezel'le bade ilk seferde aynı anda konuşmaya başlayıp sustular, ikinci seferde de aynısı oldu, üçüncü seferde de aynısı oldu, dördüncü seferde de aynısı olmasaydı bari amına koyim. biraz abarttınız senaristler.
--spoiler--