46.bölüm itibariyle "kim kimi satıyor, kim kime ihanet ediyor", takip etmekten benim bile yorulduğum dizi.
ha ezel candır, canandır, en sevdiğim dizidir hala amma bu kadar karışık, çetrefilli, ters köşe yapmacı senaryonun da bir sınırı var, hiçbir şeyi abartmanın anlamı yok.
sayısız kez burda ezel'i övdüm, mal mal bok atanlara ayar vermekten saçlarım beyazladı!
amam yeter artık ezel senaristleri ve ekibi.
ne anlatmaya çalışıyorsanız ona yoğunlaşın be, bu ne böyle!