Offline olduğum sırada başlıklara bakarken beni sevmediğini açıkladığını gördüğüm yazar. Sevgili aykolik, sevmek haktır. Beni sevmeme hakkın var. Ben de seni sevmiyorum ve uzun süredir donuz listemdesin. Önemli olan saygı ve format çerçevesinde sevmeme hakkını kullanmaktır. Hep mutlu olmanı dilerim, elbette uzak olduğun sürece. Kendine iyi bak.
Not: herkesin seni sevmek zorunda olmadığı gerçeğini kabul ettiğinde daha mutlu olacaksın. Saygılar…
hotcherın insanları donuza attığını mı düşünüyosun dediğim yuzır.. attım diyo atmıyor aynı bez bebek gibi şüphesiz.. ilk girdi görünmüyo diyo bakıyosun girdi hemen eksiyi yemiş.. işleri güçleri kolpa aq..