aykolik

entry1462 galeri ses3
    926.
  1. Offline olduğum sırada başlıklara bakarken beni sevmediğini açıkladığını gördüğüm yazar. Sevgili aykolik, sevmek haktır. Beni sevmeme hakkın var. Ben de seni sevmiyorum ve uzun süredir donuz listemdesin. Önemli olan saygı ve format çerçevesinde sevmeme hakkını kullanmaktır. Hep mutlu olmanı dilerim, elbette uzak olduğun sürece. Kendine iyi bak.

    Not: herkesin seni sevmek zorunda olmadığı gerçeğini kabul ettiğinde daha mutlu olacaksın. Saygılar…
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük