başıma bir şey gelmedi çok şükür ama şarjım bitebiliyor. ekşi'de de yazıyorum. güzel başlıklar olduğu zaman çok yazasım geliyor. yazlıktayken pek entry giremeyebiliyorum.
arkadaş yazlıklarda takılıyor, sonra intihar etmeyi düşünüyorum filan diyor. varlık böyle bir şey demek ki. biz fakirler onu bile düşünemeyecek kadar meşgulüz.
beraber mecidiyeköy'den beşiktaş'a yürüdüğümüz, vapura bindiğimiz, başka bir seferinde de üsküdar'dan 12 otobüsüyle kadıköy'e geçip çetinkaya'ya gittiğimiz kafa dengi yazar.