Büyümüşsün çocuk adam. Duygulandım.
Artık geçmiyor sokaktan. Şıracı da kalmamış bozacının yokluğuna şahitlik edecek.
Görmek istediğim yerlerdendir. Cezbeye gelirim diye korkuyorum.
Yarın imiş. Erector kutlayacak mı acaba.
Sözlüğün bel kemiği olan yazarlarındandır. Aylar sonra girdim yine çevrimiçi. 8 saattir entry girmemesi üzdü.
Alkolden ve kadınlardan kaçıyorum artık. Buraları da edepli ve ilmi seviyesi yüksek bir halde görürüz bir gün umarım.
Yarrağımı ye topkapıda mı? Yuh.
Otelde çok benzeyen birisi vardı, az önce asansörde tektik sen aykolik misin diye sordum. Yok abi ben amkoliğim dedi. inerken de makas aldı. Sesinden anladım zaten o değil.
Erkektir. Elletmez eller.
Kadınlara abla diyen yuzır.
Türkmen ayrıştırıcı olur böyle daha iyi.
Barış ve kardeşlik için elini taşın altına koyan yazarlardır.
Yeni nickini bilmesen de Sözlükte bir hayalet gibi dolaştığını hissetmektir.
içinde hissetmektir(sözlüğün).
Türkiyede dağdaki çoban beyaz türklerden daha aydındır.
Gay miyim ben krem süreyim.
Şaka şaka sürdüm, işe yaramadı.
Şarköyde niye iett yok diye 153'ü aramaz inşallah.
Toplumun faydası adına yapılması gereken faideli bir iştir. Doğum oranları ortada. Gerçekten çok yazık.
--spoiler --
ben yeğenim diyorum,o bana dayı diyor. saygılı çocuk.
--spoiler --
Ben yeğenim diyorum o bana dayı diyor halbuki ben yeğenim.
Şeklinde anlaşılan cümle.
Özgürlük çiçeğidir, kavgamın çiçeğidir.
Mehdi'nin münihten zuhur edeceğine dair rivayet bulamayınca 13.imam olmak için bekleyen yazar.
Geri dönmüş inşallah kızdır.
Bu ince bir hakikattir, neyi seversen o sun..
Başlıkla dalga geçenlere cevaben şunu diyebilirim ki başlıktaki türkçe doğru türkçedir. Fiil bu şekilde isimleştirilir. Cumhuriyetin ilk yıllarına ait bir propaganda afişinde, "herkes okumak öğrenecek" ifadesi mevcuttur, doğru kullanım budur.
Asla pembe değildir karadır.
Doğum kontrolsüz, rastgele. Nar ekşisi de dökülebilir.
Yarın gelen olur mu hasbihal etmeye.
daha fazla entry yükleniyor...