--spoiler--
nerde görsem tanırım!
--spoiler--
Çünkü benden bir tane daha yok! *
--spoiler--
Yalnız, kederli ve biraz da sıkıcı bir tip olduğu yönünde düşüncelere sahip olsam da
--spoiler--
Yani tartışılır aslında çünkü kimine pozitif bir hava verirken kimine sıkıcı gelebilirim. Kederli miyim ben bile bilmiyorum ama gezmeyi seviyorum. Kederli değilim ama zamanında acı çekmiş biri olabilirim. swh tek yaşadığım için yalnızım ama az da olsa arkadaşım var ve caddebostan'da abilerle buluşuyorum 10 günde bir falan.
Her ne kadar kendisinin
Yalnız, kederli ve biraz da sıkıcı bir tip olduğu yönünde düşüncelere sahip olsam da istanbul'da yaşayıp istanbul'un sadece sınırlı yerlerini bilen bir kişi olarak kendisinin rehberliğinde istanbul'u daha iyi tanımak ve gezmek fikri fena bir fikir gibi gelmiyor bana...
Belki de kendisini bu hususta geliştirip ilerde sadece istanbul ile sınırlı kalmayacak bir biçimde rehberlik gibi bir mesleği düşünebilir...
--spoiler--
çıkıp "oooh oh! ölüme gidiyor, ihtiyarlıyor" diye göbek atmak gibi.
ölüme yaklaşan birine sevinmek. bunun için sevdiğim insanların yaş günü-doğum günleri bana acı verir.
belki ben cinsim belki de siz cinssiniz bilmem ama bunda bir gariplik yok mu?
--spoiler--
Olsun. Yemek de yemeyelim mi bitiyor diye. Gariplik olabilir bence de ama yaş almak insanın kendisiyle ilgili olduğu için güzel.