suskunlar

entry1204 galeri33
    794.
  1. ayrıca bu diziyi hala savunan, bomba gibi geldiğini iddia tv eleştirmenleri de sanırım kral çıplak demeye korkuyorlar.
    0 ...
  2. 795.
  3. ihsan oktay anar'ın, okunmasını şiddetle tavsiye ettiğim, fevkaledenin de fevkinde eseridir. *
    0 ...
  4. 796.
  5. 2. sezon ilk bölümünü biraz önce bitirdiğim dizi.

    --spoiler--

    --spoiler--

    artık rutin aralıklarla intikam yemekleri dönecek anlaşılan.

    bir kere şerife iş teklif eden kadının gurur dolaylarında olduğu belliydi. gurur ilk sezonda ''tamam abi iyiyim artık ben'' deyip yine kötülüğe devam etmişti ihanetlerle, akıl oyunlarıyla..

    gülfem kıza tecavüz edildiği 2. sahne yani irfanın arabayla geldiği parmaklarının göründüğü sahne, tamamen açıktı irfan olduğu. yani biraz belli ediyor gibi gidişatı. görücez ileri ki bölümlerde böyle erkenden mi uyanıcaz yoksa ilk sezon ki ters taklalara devam mı.

    --spoiler--

    --spoiler--
    0 ...
  6. 797.
  7. bölüm tamamen gurur'un üzerine yapılmış resmen bazı sahneler de seneryo çok sıkışmış nefes alamıyordu resmen ama burada oyunculuklar devreye girdi artık intikam zamanı kötüler daha güçlüüü * .
    0 ...
  8. 798.
  9. Off off bu ne ya çok doldum çok… yazmaya gururun tutuklanıp komiserin yanına geldiği sahneyle başlayacağım( şimdi gurur diyorum ama sonra Gazanfer yazcam hep Gazanfer yazcam) komiser, Gurur'a kameradan kalacağı koğuşu gösterirken olamaz ya dedim olamaz bu kadarını Gurur değil irfanla Sait mahlukları haketti Gurur'un yerinde onlar olmalıydı… onun hapisteki halleri gözümden yaş akıttı birde arkadan kendi sesiyle söyledikleri… Berk hakman'ın muhteşem oyunculuğu da etkili oldu tabi. Affedin derken ki yalvarışları çok gerçekti be Ecevitle Bilalle iboyla konuşurken hele iboyu uzaktan izlerken... Bence sınıra gelmişti Gurur bu yüzden pişman olması beklenebilirdi, olabilirdi amaa...Gültene onun tecavüz ettiğini düşünecekler diye üzüldüm yavru kedi gibi bakıyo bi de istedimki o an affetsinler sevsinler gururu gerçekten sevsinler onun buna ihtiyacı var bir tek buna... Amaa ama sen nasıl bir herifsin Gazanfer nasıl bir yaratıksın pislik nasıl bir israfsın ne istedin lan kızdan ibodan yeni hayat dedikçe dahada kötü oluyosun irfan sana zaten çok şık küfürler etmek için nefesimi tüketmek istemiyorum şu an. Bu yazıyı Gazanfere ayırdım. ilerleyen bölümler daha kötü olacak ya bu Gazanferden intikam almanın bi yolu yok çünkü başına her şey geldi herifin olabilecek en kötü şey bile ne kadar kötü bir pislikte olsa genç bir adam yakışıklı ve pis bir moruk tarafından kullanıldı ama adam yinede kendini koyamıyo o masum çocukların yerine üstelik yeni bir iğrençliğe daha vesile oluyor... Hayvan deyip hakaret etmek istemiyorum o güzel yaratıklara ama gazanferde bi hayvan yüreği var sanırım yani ancak öyle bi kalp bu kadar kayıtsız olur yani düşünün başınıza bi iş gelse bunuda sadece bi hayvan görse ondan yardım isteseniz sizi anlarmı hisseder mi etmez hah işte gazanferde böyle bi kalp var ya da yok... Geberip git bir an önce gazanfer sen ufacık bile değişmezsin haketmiyosun o güzel insanların sevgisini lanet herif... Gelelim Nisan'a nerden çıktı bu ya uyuz oluyorum o kıza zaten sadece koca bir sırıtmadan ibaret berbat bir oyuncu bence mimikler felaket çok yapmacık yaa... hem gazanferle ne zamandır birlikteler acaba nasıl flashbackler izleyeceğiz göreceğiz büyük ihtimal Ömer'in kızı zaten Gazanferle konuşurken babam falan dedi ama asıl ters köşe Sermet'in kızı yada sevgilisi çıkması olabilir saçmalıyorum sanırım neyse ama Gazanfer akıllısın zekisin anladıkta Nisana diyosunya Eceviti kendine aşık edeceksin diye komiksin lan Ecevitten bahsediyosun onun hayatı Ahu be onu unutacak ve Nisan'a mı aşık olacak planın burda tekleyecek canım kusura bakma( umarım bu laflarımla patlamam Nisanla birlikte olur evet vicdan yapar belki ama aşık olmaz ha Nisan Ecevite aşık olur sende kalırsın ..t gibi ortada o olur bak ) Ecevitler o kadar iyi ki onlar sizin gibi intikam alamazlar elbet ama ilahi adalet be Gazanfer bu durumlarda muhakkak iyiden yana olur size yapılması gerekenler yapılır bir şekilde en acı şekilde, onların çektiğinden daha beter çektircek şekilde... irfan ve Sa-it bu son yazdıklarım tabiki sizin içinde geçerli...ha bu arada Cebrail şu an onların arasında en temiz sen görünüyorsun ulan sen bari iyiliğe dönüş yap senin içinde ufacık kalmış olsun güzel bi şeyler senle harbiden bi ters köşe yaşayalım...
    0 ...
  10. 799.
  11. yeni sezonun ilk bölümüyle kendinden soğutan dizi. olmamış. bayağılaşmış.
    1 ...
  12. 800.
  13. berk hakman'ın bebek yüzlü şeytan olduğu dizi.
    3 ...
  14. 801.
  15. Iska'nın benim adım ibo temalı monologu hüzünlere gark etmiştir.
    4 ...
  16. 802.
  17. --spoiler--
    Benim adım ibo. Göstermem ama 30
    yaşındayım. Babam ben çocukken öldü.

    Bi annem var. Onla yaşarım…

    Benim adım ibo. Kimseye bi kötülük etmedim hayatımda. Yalan
    konuşmadım. Haram para yemedim.

    Baklava çaldım bi tek. Onu da fazla fazla ödedim…

    Benim adım ibo. Allah’a inanırım. Bi kadına dokunmadım daha hiç.

    7 yaşımdan beri oruç tutarım. Bayramları
    severim çok. Bi de çocukları.

    ibo benim adım. Köfte satarım. Okulu bitirmedim. Liseden terk. En çok ona yanarım.

    Bi de Gülten’e yüz görümlüğü alamadım….

    Ona çok üzülüyorum…

    Benim adım ibo. Bence iyi bi insanım.

    Yani sanıyorum iyi bi insanım. Başıma kötü şeyler de geldi.

    Niye diye sormadım.

    Çünkü Allahtan korkarım.
    --spoiler--
    7 ...
  18. 803.
  19. 2.sezon 2.bölümüyle 3.sınıf film senaryolarına gark olmuş dizidir. bölümün finali ise tam facia.

    --spoiler--
    sanki başka yerini görmüş gibi ilk teşhis zamanında ellerine bakmayan gültenin, adam mefta olduktan sonra (ki film boyunca adamın öleceği o kadar belliydi) ellerinden anlayıp, "bu adam değildi" deyip "ühüüüüüüüüü" diye gitmesi, ibo gültene "öldü" deyince gültenin birden huzura kavuşup iboyu öpmeye başlaması gülünçtü.
    bizim gurubun gurur gibi birisine güvenmesi ise ayrıca saçma. umarım senaristler böyle klişe ve akıl yoksunu senaryolardan vazgeçerler.
    bölümün tek artısı ibo'nun mustafaya yaptığı konuşmaydı ;

    benim adım ibo. göstermem ama 30
    yaşındayım. babam ben çocukken öldü.

    bi annem var. onla yaşarım…

    benim adım ibo. kimseye bi kötülük etmedim hayatımda. yalan
    konuşmadım. haram para yemedim.

    baklava çaldım bi tek. onu da fazla fazla ödedim…

    benim adım ibo. allah’a inanırım. bi kadına dokunmadım daha hiç.

    7 yaşımdan beri oruç tutarım. bayramları
    severim çok. bi de çocukları.

    ibo benim adım. köfte satarım. okulu bitirmedim. liseden terk. en çok ona yanarım.

    bi de gülten’e yüz görümlüğü alamadım….

    ona çok üzülüyorum…

    benim adım ibo. bence iyi bi insanım.

    yani sanıyorum iyi bi insanım. başıma kötü şeyler de geldi.

    niye diye sormadım.

    çünkü allahtan korkarım.
    --spoiler--
    3 ...
  20. 804.
  21. artık seneryo sıkışıyor oyuncular da olmasa halimiz dumann bu işe el atılması gerek artık seneryo da her dakika süpriz yapıldığı için ilk bölümlerin etkisini vermiyor.
    1 ...
  22. 805.
  23. öncelikle tv de izleyemiyorum pek ama bir an önce internetten izlemek için sabırsızlanıyorum. gerçi dün akşam ki bölümle diziye olan bağlılığımı gözden geçireceğim bir an önce toparlanması gerek geçen sezondan havada kalan onca şey var ve sanırım bi yerede bağlamayacaklar koca bir tebrik! bende büyük bir mantık hatası bulmuştum keyifle yazacaktım buraya bu sezon çok var onlardan ama neyse içimde kalmasın yazayım bunu da. cebraili herkes öldü sandığında sezon finalinde gördük ki ölmemiş ama şu var ki cebrail her şeyi biliyordu eceviti yani. e bu cebrail irfanın adamı, ne diye söylemedi ecevitin köstebek olduğunu kaç bölümde irfanın o hallere düşmesine sebep oldu bu adam. bu sezon görülüyor ki cebrailin hikayesi boşlukta kaldı harcadılar çok sağlam bir karakteri senaristte gayet güzel yazmıştı büyük ihtimal irfan'a söylememesinin nedenini ama biz hiç bilemeyeceğiz şimdi bana ne yaa... (bkz: alican yücesoy)eğer ayrıldıysa başka bir oyuncuyla devam edebilirlerdi, en azından şu an ki durumdan çok daha mantıklı olurdu. diğer yanda da ömer var tabi o da boşa gitti galiba ve zeki'nin sesi çok şey katıyormuş onuda anladım.
    1 ...
  24. 806.
  25. Türkiyenin içinde olduğu bu iğrenç duruma göz yumanlardır.
    0 ...
  26. 807.
  27. --son bölüm spoiler--
    http://www.haber365.com/V..._Adim_Ibo/Fragman/Yeni/0/

    benim adım ibo kısmı pöykürerek ağlama içimin acımasına içime bir öküz oturmasına vesile olmuş dizidir ama sanki biraz boş kalmış tamam fon müziği de süper ama şöyle bir ahmet kaya şarkısı konulabilirmiş sanki *

    birde şu aklıma şu takıldı bu sait adamı balıkçıya tarif ederken şöyle şapkalı bir adam diye tarif etti ama mustafa saitlerden kaçarken şapkayı kafasına taktı yani o şapkayı taktığını ne saitler ne de başka biri görmedi neyse
    gazanfer sana söyliyeceklerimi şöyle özetliyorum senin ben taaa ebeni tamam sakinim *


    --son bölüm spoiler--
    1 ...
  28. 808.
  29. show tv olayı abartp bugün, geçen haftanın özetini 21:30a kdr yayınlamıştır. bir dizi rağbet görüyor diye insanlar bu kadar sömürülmezki!
    1 ...
  30. 809.
  31. maç yüzünden geç yayınlanacak olan dizi. hemen bok atmayınız.

    ayrıca berk hakman olduğu sürece her türlü izlenir.
    2 ...
  32. 810.
  33. Montaj ekibiyle konuştum haberler iyi. Bir saate yetiştirip yayınlayacaklarmış. *
    1 ...
  34. 811.
  35. ikinci sezonuna gereksiz başlangıç yapan dizi. ilk sezonda çarpıcı olaylar güzel bir kurguyla sunuluyorken yeni sezonda olaylar çarpıcı olmasına rağmen kurgunun uyduruk olduğunu hissettiriyor. yani sırf çarpıcam diye antik kuntik olaylar türetilmiş gibi duruyor. ilk sezonun duygusunu yok edebilir bu.

    ilerde nasıl açıklanır bilmiyorum ama nisan adlı dişinin zart diye zuhuru mantığa pek yatkın değil.

    irfan favori karakterimdi ama ikinci sezon itibariyle kendisini daha sessiz görüyoruz. tırnaklarını kestiğini gözümüze soktuğu sahneyle de iyice nefreti üzerine topladı, ilk sezondaki o sıcak ayı hanzo tavrını sikti attı resmen. takip etmeyi bırakabilecek bir noktadayım desem yalan olmaz ama yeni bölümleri de merakla bekliyoruz bakalım.
    1 ...
  36. 812.
  37. ilk sezon tadını vermeyerek üzen dizi.
    1 ...
  38. 813.
  39. saçma sapan bir senaryoyla ilk sezon izleyip müptela olanları üzmüş dizidir.

    arkadaş düğün evinde kız yalnız kalıyor o kadar karmaşada lan türk düğününde gelin yalnız bırakılır mı , kurgu olsun diye götten atılmış.

    sonra ikinci defa tekrar geliyor eleman hatun ne bağırıyor ne bir şey yapıyor elini kolunu sallayarak gidiyor. lan bi git.
    2 ...
  40. 814.
  41. ikinci sezonu ile başarısız olacak dizi.
    0 ...
  42. 815.
  43. bence 2. sezon çok uğraşılmadan, zorlama ilerliyor. son bölümde sona doğru bir çözülme başladı da rahatladım. genel olarak vasattı yani. son 20 dakika içindi belki tüm bölüm.
    0 ...
  44. 816.
  45. hikaye gayet iyi akıyor

    sadece yönetmen değişmiş herhalde ilk sezondaki o ambiansı sağlayamıyorlar çekimlerde

    suskunların en önemli öğesiydi o durum bana kalırsa en az senaryo kadar..
    0 ...
  46. 817.
  47. tüm bölümleri beraber izleyince ağlama komasına sokan dizidir. avukatlık damarlarımı kabarttı adeta.
    2 ...
  48. 818.
  49. Tüm karakterlerinin tecavüze uğradığı bir dizi. Sadece müdür temiz görünüyor, onu da araştırmak gerekir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük