suskunlar

entry1204 galeri33
    769.
  1. Gelinin ilk defa hazırlık odasında yalnız bırakıldığını gördüğüm dizi. O hazırlık odası dolu olur kızlar ayakkabının altına yazar. burada gülten yalnızdı. Ahu bile dışarda başka kızla geyik çeviriyordu. Saçmaladılar.
    5 ...
  2. 770.
  3. 771.
  4. cebrail'in akıbetini merak ettiren dizi.
    0 ...
  5. 772.
  6. showtv'nin s2b01'ı bittiği gibi tekrarını verdiği dizi. ee adamlar 1.5 saat reklamsız verdiler. onlar ekmek kazanmayacak mı?
    1 ...
  7. 773.
  8. herkes gurura ben bu nisana taktım

    ulan gurur ne şanslı adamsın lan..
    0 ...
  9. 774.
  10. senarist sezon finalinde planladığı hikayeyle devam etmemeyi tercih etmiş anlaşılan

    cebrail yine kayboldu mesela ya temelli çıktı yada ilerleyen bölümlerde ortaya çıkabilir

    iranlı bi herif vardı o da işler güçlerde oynadığı için dahil olmayacak galiba diziye

    ben ilk bölüm için gayet doyurucu buldum

    gurur yine yaptı yapacağını bakalım nasıl ilerleyecek hikaye..
    1 ...
  11. 775.
  12. yönetmen çağatay tosun'un yokluğu belli oluyordu. fazlaca hem de.

    uzun sessizlikler, yapmacık oyunculuklar...

    ama hikaye iyi* olmuş.

    ilk bölüme yakışmadı.
    1 ...
  13. 776.
  14. s2b01'i izledikten sonra bölüm hakkında değilde dizinin kendisi hakkında düşüncelerimi söyleyeceğim.

    --spoiler--
    senaristinden de kaynaklı olarak suskunlar'ın ezel vari bir dizi olduğunu söylemiştik ta en başından. ezel'de ne olmuştu. mazlum intikamını almış, 2. sezonda'da mazlum intikamını almaya çalışırken yanına başka intikamcıları da çekmişti. ama ezel kayıplar versede galip gelmişti.

    --şimdi suskunlar'da ne oluyor. mazlum intikamını alıyor. intikamını aldıklarıda bu sefer onlardan intikamını alıyor. e nolacağıydı. adamlar yaşıyor en nihayetinde ve sen nasıl onlara kin beslediysen onlarda sana kin besleyecek. aksini beklemek saçmalıktı zaten. bu bakış açısıyla suskunlar ilk bölüm bitmesi gerekiyordu. mazlum, kötüyü öldürmedi. ölmeyen kötü güçlenerek come back yaptı. hemde çok sağlam bir şekilde. içeriye ajan sokmalar, kendini sevdirmeler falan.

    biz suskunları "çocuklara hapishanede işkence çektirilmesi" mevzusunu işlemesiyle sevmiştik. bu gerçek bir yaşamdı. ahmet kaya vardı. mazlum vardı. bu sefer o mazlumlar intikam aldıkça kötüye benzemeye başladı ve benzedi de. suskunlar'ın ilkokul hocası olan damat'ın da ilk sezon dediği buydu.
    --şimdi gazanfer intikam yemini etti. eskiden savunmadaydı. şimdi saldırıda. üstelik daha cebrail'in ve o yaşlı insan ticareti yapan lavuk yok ortada. he bir de şu kevaşe var. gazanfer ile nasıl bir bağlantısı vardı göreceğiz.

    unutmadan. cebrail'in nasıl ölmedi bunu da açıklamaları gerek.
    --spoiler--

    oyunculuğundan bahsetmedim. yardırıyor efendim. murat yıldırım ve diğer herkes çok iyi.
    1 ...
  15. 777.
  16. ecevit'in kel patronunun gene haklı çıktığı dizi. *
    1 ...
  17. 778.
  18. --spoiler--

    beklemek, kaybetmenin yarısıymış. ben herşeyimi beklerken kaybettim.

    --spoiler--
    0 ...
  19. 779.
  20. 2. sezon 1. bölüm

    bu kadar orospu çocuğu olunabilirdi bunu da başardılar tebrik ediyorum
    gültene bunu nasıl yaptın göt
    insanın vicdanı sızlar bişey olur amk
    ama gültenin yalnız hazırlanması çok saçmaydı kaynanasımı sevmiyo bu kızı arkadaşımı yok anlamadım.glin odasının bu kadar boş olması normal değildir.

    ecevitcim sakın o kıza kanma annem.

    bilal var ya sana cahil diyorlar ama sen harbi adamsın o gurur piçine güvenilmiceğini biliyosun.

    ibommmm olm sen ağlama len.ben çok üzülüyom o zaman.ben üzülüncede ağlıyom. ağlama amk.

    ahu gerçekten ne olduğunu hala anlamadım.

    gurur allah belanı versin o.ç
    pelin akille öpüşme sahnesi neydi amk
    çok yapmacık oldu o sahe güldüm amk.

    pelin akil gururun sevgilisimi neyi ben anlamadım yoksa sadece arada sevişiyolarmı biri beni aydınlatsın lütfen.
    1 ...
  21. 780.
  22. tecavüze mi uğradı lan o kız?
    0 ...
  23. 781.
  24. bölüm iyi güzel de gelinin yanında hiçkimsenin olmaması çok saçma olmuş. tüm herkes halay çekiyor ama gelin tek başına. kısaca bu kısım olmamış.
    4 ...
  25. 782.
  26. tecavüze uğrayan gelin içime işlemiş,beni çok üzmüştür o sahne. böyle şerefsizler de harbiden var dimi lan dedirtmiştir. ayrıyaten gelinin yanında nasıl hiç kimse olmaz lan !?
    2 ...
  27. 783.
  28. Çok severek izlediğim dizi. Bu sezon çok iyi bir başlangıçla geldi. Biz gittik o kadar Gurur'a inandık, diğerlerine bilgisayar başından ''Gurur'u affedin, iyi oldu o'' dedik dedik ne oldu sonra? Bak Gurur yine şaşırttı bizi kandırdı. Ne olurdu iyi olaydın yani ne olurdu? Bir de şu Nisan'a sinir oldum! Ne ara çıktı da ortaya Gurur'un sevgilisi oldu...
    0 ...
  29. 784.
  30. dizinin en ilgi çekici karakteri cebrail'di. sezon finalinde de gelecek sezon cebrail'in çok ön planda olacağını göstermişlerdi. sanırım cebrail'i oynayan alican yücesoy'u elinde tutamamış yapımcı. trt 1de yayınlanacak şubat dizisinde baş rol oynayacak. ondan mütevellit görünen o ki yeni sezonda cebrail olmayacak. dizi gözümde cazibesini yitirmiş oldu.

    ezel'in ilk sezonu da çok iyiydi. ancak ikinci sezonda kıvanç tatlıtuğ'un konukluğu ve haluk bilginer'e rağmen dizi popülaritesini yitirdi. senarist de konu sıkıntısı çekmeye başlamıştı. aynı durumu suskunlar'ın çok daha sert bir düşüşle yaşayacağını düşünüyorum.
    1 ...
  31. 785.
  32. çocukken bebelere tecavüz ediyordu, büyüdüler şimdi karılarına sarmış. işte tutan bir diziyi uzatmanın özeti bu. ya geçen sezonu biraz sündürüp uzatacaktın, ya da bu sezona sarkıtmayacaktın. bir sezon boyunca 4 veledin tecavüze uğramasının intikamını izledik, bu sezonda yeni gelinin intikamını izleyeceğiz. eee gelecek sezon ne seyredicez!

    bunlar iyice büyür torun torba sahibi olur, takoz yine bunlara sarar amk. olaylar gelişir torunlar intikam yoluna düşerler. ebemi siktiler diye...
    0 ...
  33. 786.
  34. milleti gene bel altından vuran dizidir. maalesef günümüzde de böle o.ç olan insan çok.

    tabi bu dizi senaristleri de iyi biliyor milleti. bizim milletimiz nedense daha çok komedi dizileri yerine böyle dram, işkence, suç gibi şeyleri anlatan dizilere bağımlıdır.

    izliyoruz maalesef böyle dizileri.
    1 ...
  35. 787.
  36. Gurur ile nisan'in noktayı koyduğu bir sezon başlangıcı yapmış olan dizi.
    1 ...
  37. 788.
  38. arkadaşımın sayesinde birazını izlediğim dizi. o ne lan! adam milletin içinde kıza tecavüz etti. korktum amk hemen kapattım televizyonu, çocukluktan girdiler psikolojik bir şey bu. arkadaşım ''napıyon olum ya dedi''işkillendim sikersin diye korktum'' diyemedim.
    2 ...
  39. 789.
  40. yeni sezonun ilk bölümü her zamanki gibi suskunların kaliteseni ortaya koymuş bir bölümdür ama dizi de olmaması gereken basit hatalar vardır. mesela, o gelinin yanında niye kimse yok? ve gelecek bölümde polise veya hiç kimseye anlatmamak gibi bir karar alacaklar gibi hissediyorum. eğer öyle olursa (ki diziyi uzatmak için gülten'e tecavüz ettirdiler. bu bile ikinci sezonun ilki kadar kaliteli olmayacağının göstergesi) doku örneği, sperm gibi unsurları adli tıpta inceletmeyip, gurur'un verdiği plakanın sahibi ile yetinirlerse, ilk sezonda mükemmel planlar hazırlayan suskunlar'ın 2. sezon ne kadar kötü bir sezon olacağını gösterir ki bu diziyi uzatmak için irfan olduğunu biraz öğrenicekler. bu tarz hatalara takılmayıp aman olur öyle dizi nasılsa diyecekler içinse çok iyi bir sezon geçirecektir.

    bu arada gurur'un geri dönüş planıda gerçekten iyi hazırlanmış.

    ayrıca pelin akil'den daha güzel olan birsen'e noldu ya?

    (bkz: suskunlar ibrahim in evlenme teklifi/#16813502)
    0 ...
  41. 790.
  42. geçtiğimiz sezonunun sonu gibi, yeni sezonunun başıda hayal kırıklığı ve çelişkiyle dolu olan dizi.

    --spoiler--

    gelin niye tek başına bırakılıyor, gurur denen lavuk bu kadar çabuk dışarıya nasıl çıkıyor, sarının adamları düğünde çevrede beklerken tanımadık bi araba nasıl gelinin bulunduğu mekanın önüne çekiyor falan filan...

    --spoiler--

    ilk sezon güzel başlamıştı aslında. ama elbette her güzel başlayıp tutan dizide olduğu gibi, türk dizi sektörü bir senaryonun daha bokunu çıkarmayı başardı. sleepers artık eskisi gibi olmayacak, iyi bok yediniz...

    bokunun çıkarılması planlanan başka bir senaryo örneği için, (bkz: ağır roman yeni dünya) ...
    2 ...
  43. 791.
  44. Gururun akıl hastanesindeyken hazırlamasının mümkün olmadığı bir planı tıkır tıkır işletmesi enteresandı. Tımarhanede "bunlardan birinin karısını irfan'a ısırttırırım" şeklinde plan yapmış olamaz zannımca.

    Bu arada irfan ve Müdür'e "emirlerimi bekleyin" demesi enteresandı. Geçen sezon güçlü olan, psikopat ama geri zekalı bir tipti (irfan). Onun dizginlerini tutup zaman zaman yönünü değiştiren, akıl hocası da müdürdü. Gazo ise onların elemanı idi. Şimdi işler değişti. Ağır abi ve kaçak müdür köprüaltı düşkünü oldu. Şimdi zeki bir psikopat var bizimkilerin karşısında.

    ilk sezon ezel gibi, zeka ile alınmış intikam vardı.

    2. Sezon da ezel gibi olacak, zeka ile alınacak intikamlar daha çok kanla beslenecek...

    Bir temmuz iyi giderdi bu diziye, bir de Ali...

    Ezel'deki ali rolünü ezel'in tefosu (Sarp Akkaya) üstlenmiş olsa da onda bir saflık, temizlik var. Ali'de bu yoktu, o yüzden ali ne yapsa yakıştırıyorduk. iyilerin yanında katıksız bir psikopata ihtiyaç var şimdi. Sarı'nın vicdanına yenilip yapamayacaklarını tak tak diye yapacak...
    0 ...
  45. 792.
  46. yeni sezonu afedersiniz ama b.k gibi olmuş dizidr. o ne yani gurur intikam almaya kara veriyor. düğün günü tecavüz ettiriyor. üstelik te bu kızımızında öncesinde el değmemiş olmuş olması en değerli hediyesi olarak gözümüze sokuluyor falan. yorum yapmaya bile değmez, o kıza tecavüz planı nasıl tıkır tıkır işledi. üstelik pelin akil gibi irice bir arkadaşın bomba transfer şeklinde lanse edilmesi aslıya haksızlıktır. pelin yakışmamış diziye bence. okuğum kadarıyla dizi için 6 kilo vermiş ama yetmemiş, photoshop yapmışlar foto çekimlerinde. dizide de hala iri, zayıflasın o zayıflasın.
    1 ...
  47. 793.
  48. Yeni sezona mükemmel başlayan güzel dizidir...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük