gecen sezon her yerde silahlı adamları vardı bilalin, ama şimdi düğün evinde sen gel geline tecavüz et git, sonra kimse görmesin oldu. ne iş lan gelini yalnız bırakıyorsunuz sonra ecevit akıl küpü ecevit onca olay oluyor ve sen hala otoriteyi kuramadın. herkes kendi başına hareket ediyor. biriniz gururu takip edeyim demiyorsunuz. siz masadan kalkarkalkmaz adam takozu arayıp oraya geliyorlar evi öğrenmişler diye bağırıyor. kurgu çok zayıf. anca araba reklamı yapılıyor olmadı hiç olmadı. biraz kafa yorun.
fragmanlarını kim hazırlıyorlarsa diplomasını yırtsın atsın dediğim dizi. yeni bölüm belli güzel olacak. ama herifler fragmanlarda tüm bölüm tüyolarını verdiler neredeyse. takozla yüz yüze gelmeler, ahmet kaya çalmalar. fragmanlarda bunlar verilir mi? ama tabi kötü bir bölüm sonrası ratingler düşer korkusuyla paraya susamış güzelim diziyi mundar etmek isteyen yapımcılar, montajcılar verir.
1.sezonda zeki karakterini canlandıran ve dizinin anlatıcısı tugay mercan'ın kayıp şehir'e gitmesiyle anlatıcı görevini ecevit ve gurur arasında dağıtarak yeni sezonunun olumsuzluklarına bir tanesini daha ekleyen dizidir.
Gözardi edilen bir kac saçmalığa ragmen dün geceki bolum güzeldi. Senaryo yerine oturmaya başlayınca daha da izlenesi olacak. Oyunculuklar zaten her daim Guzel.
ecevit, nisa'nın gazına gelip onu öpmeseydi eğer izleyebilirdim. orada kapattım tv yi gittim yattım.
nisa, iticilikte bir numara kadın. ayrıca gurur ile tanışma hikayelerini deli gibi merak ediyorum. bir de şu var bu kadında çok pis psikopatlık seziyorum. hadi hayırlısı.
son olarak ibo sen gözlerini öyle devirip bakma len. valla içim kaldırmıyor. yarın birgün gerçek hayatta karşılaşsak, koşup boynuna sarılıp seni teselli etmekten korkuyorum.
masum mustafa onun yüzünden öldüğünde sevinçten ibonun boynuna atlayan gülten hanımın, kendisine tecavüz ettiğine emin olduğu takoz irfanın ölmesini istemediği dizi! yazacağınız senaryoyu öpeyim!