benim adım ibo kısmı pöykürerek ağlama içimin acımasına içime bir öküz oturmasına vesile olmuş dizidir ama sanki biraz boş kalmış tamam fon müziği de süper ama şöyle bir ahmet kaya şarkısı konulabilirmiş sanki *
birde şu aklıma şu takıldı bu sait adamı balıkçıya tarif ederken şöyle şapkalı bir adam diye tarif etti ama mustafa saitlerden kaçarken şapkayı kafasına taktı yani o şapkayı taktığını ne saitler ne de başka biri görmedi neyse
gazanfer sana söyliyeceklerimi şöyle özetliyorum senin ben taaa ebeni tamam sakinim *