Off off bu ne ya çok doldum çok yazmaya gururun tutuklanıp komiserin yanına geldiği sahneyle başlayacağım( şimdi gurur diyorum ama sonra Gazanfer yazcam hep Gazanfer yazcam) komiser, Gurur'a kameradan kalacağı koğuşu gösterirken olamaz ya dedim olamaz bu kadarını Gurur değil irfanla Sait mahlukları haketti Gurur'un yerinde onlar olmalıydı onun hapisteki halleri gözümden yaş akıttı birde arkadan kendi sesiyle söyledikleri Berk hakman'ın muhteşem oyunculuğu da etkili oldu tabi. Affedin derken ki yalvarışları çok gerçekti be Ecevitle Bilalle iboyla konuşurken hele iboyu uzaktan izlerken... Bence sınıra gelmişti Gurur bu yüzden pişman olması beklenebilirdi, olabilirdi amaa...Gültene onun tecavüz ettiğini düşünecekler diye üzüldüm yavru kedi gibi bakıyo bi de istedimki o an affetsinler sevsinler gururu gerçekten sevsinler onun buna ihtiyacı var bir tek buna... Amaa ama sen nasıl bir herifsin Gazanfer nasıl bir yaratıksın pislik nasıl bir israfsın ne istedin lan kızdan ibodan yeni hayat dedikçe dahada kötü oluyosun irfan sana zaten çok şık küfürler etmek için nefesimi tüketmek istemiyorum şu an. Bu yazıyı Gazanfere ayırdım. ilerleyen bölümler daha kötü olacak ya bu Gazanferden intikam almanın bi yolu yok çünkü başına her şey geldi herifin olabilecek en kötü şey bile ne kadar kötü bir pislikte olsa genç bir adam yakışıklı ve pis bir moruk tarafından kullanıldı ama adam yinede kendini koyamıyo o masum çocukların yerine üstelik yeni bir iğrençliğe daha vesile oluyor... Hayvan deyip hakaret etmek istemiyorum o güzel yaratıklara ama gazanferde bi hayvan yüreği var sanırım yani ancak öyle bi kalp bu kadar kayıtsız olur yani düşünün başınıza bi iş gelse bunuda sadece bi hayvan görse ondan yardım isteseniz sizi anlarmı hisseder mi etmez hah işte gazanferde böyle bi kalp var ya da yok... Geberip git bir an önce gazanfer sen ufacık bile değişmezsin haketmiyosun o güzel insanların sevgisini lanet herif... Gelelim Nisan'a nerden çıktı bu ya uyuz oluyorum o kıza zaten sadece koca bir sırıtmadan ibaret berbat bir oyuncu bence mimikler felaket çok yapmacık yaa... hem gazanferle ne zamandır birlikteler acaba nasıl flashbackler izleyeceğiz göreceğiz büyük ihtimal Ömer'in kızı zaten Gazanferle konuşurken babam falan dedi ama asıl ters köşe Sermet'in kızı yada sevgilisi çıkması olabilir saçmalıyorum sanırım neyse ama Gazanfer akıllısın zekisin anladıkta Nisana diyosunya Eceviti kendine aşık edeceksin diye komiksin lan Ecevitten bahsediyosun onun hayatı Ahu be onu unutacak ve Nisan'a mı aşık olacak planın burda tekleyecek canım kusura bakma( umarım bu laflarımla patlamam Nisanla birlikte olur evet vicdan yapar belki ama aşık olmaz ha Nisan Ecevite aşık olur sende kalırsın ..t gibi ortada o olur bak ) Ecevitler o kadar iyi ki onlar sizin gibi intikam alamazlar elbet ama ilahi adalet be Gazanfer bu durumlarda muhakkak iyiden yana olur size yapılması gerekenler yapılır bir şekilde en acı şekilde, onların çektiğinden daha beter çektircek şekilde... irfan ve Sa-it bu son yazdıklarım tabiki sizin içinde geçerli...ha bu arada Cebrail şu an onların arasında en temiz sen görünüyorsun ulan sen bari iyiliğe dönüş yap senin içinde ufacık kalmış olsun güzel bi şeyler senle harbiden bi ters köşe yaşayalım...