ikinci sezonuna gereksiz başlangıç yapan dizi. ilk sezonda çarpıcı olaylar güzel bir kurguyla sunuluyorken yeni sezonda olaylar çarpıcı olmasına rağmen kurgunun uyduruk olduğunu hissettiriyor. yani sırf çarpıcam diye antik kuntik olaylar türetilmiş gibi duruyor. ilk sezonun duygusunu yok edebilir bu.
ilerde nasıl açıklanır bilmiyorum ama nisan adlı dişinin zart diye zuhuru mantığa pek yatkın değil.
irfan favori karakterimdi ama ikinci sezon itibariyle kendisini daha sessiz görüyoruz. tırnaklarını kestiğini gözümüze soktuğu sahneyle de iyice nefreti üzerine topladı, ilk sezondaki o sıcak ayı hanzo tavrını sikti attı resmen. takip etmeyi bırakabilecek bir noktadayım desem yalan olmaz ama yeni bölümleri de merakla bekliyoruz bakalım.