yeni sezon fragmanıyla yurdum kezbanlarına alacakları çok derslerin sinyalini çakmıştır. kadın nasıl olur bak da gör. o duvarın arkasındaki süsük gibi olma. olumlu bir etki yaratsa bari.
--spoiler--
sezon finalinde takoz'un korkan adamına uçan kafa atma sahnesi yarmıştır. ha eleman genelde fazla abartılı oynuyor, o ayrı konu.
--spoiler--
Yeni sezon 3.fragmani muhtesem olmus. En guzel fragmani diyebilirim. Gurur odakli bu fragmanda gururu deliler hastanesinde goruyoruz. Gurur iyilesecekte yeni bir insan mi olacak diye sorduruyor insana! Ayrica fragmanda calan piano parcasinin ismini bilen lutfen bir zahmet ismini yazsin. Yuz sefer duymusumdur ama simdi tekrar duyunca artik ismini bilmem gerektigini anladim. Bir bilen cikar degil mi dostlar?
Sosyal medyada inanılmaz başarılı bir ekibi olan dizi. ve herhalde ilk defa bir dizi sezon galası yapıyor, diziyi izleyenler, oyuncular, senarist, yapımcı, yönetmen br araya geliyor.
Bu sezon gecen sezonki başarısından bir sey kaybetmeden devam ederler umarım. Gururlu fragman oldukça Guzel olmuş. Onceki fragmanlar pek mutlu edememişti ama bu tam anlamıyla kalite kokuyor. 6 Eylül gelse de izlesek.
ilk dakikadan gazenfer'in orospu çocukluğunu yaptığı dizidir yeni sezonda. sonra da 1 yıl önceye döndüler. dizi buradan ve sağlam ilerleyeceğe benziyor.
allah belasını versin boyle dızının. 2.5 ay yana yakıla bekledıgım dızıye bak hele.... Daha ılk sanıyeden afakanlar bastı benı... 1 sezon nasıl gecer boyle yaaaaa.... Barı ırfan ın erkeklıgını almıs olsunlar da bır nebze ıcım rahatlasa... Yoksa valla bılla seyretmeyecem dızıyı.