Çok severek izlediğim dizi. Bu sezon çok iyi bir başlangıçla geldi. Biz gittik o kadar Gurur'a inandık, diğerlerine bilgisayar başından ''Gurur'u affedin, iyi oldu o'' dedik dedik ne oldu sonra? Bak Gurur yine şaşırttı bizi kandırdı. Ne olurdu iyi olaydın yani ne olurdu? Bir de şu Nisan'a sinir oldum! Ne ara çıktı da ortaya Gurur'un sevgilisi oldu...