dizinin en ilgi çekici karakteri cebrail'di. sezon finalinde de gelecek sezon cebrail'in çok ön planda olacağını göstermişlerdi. sanırım cebrail'i oynayan alican yücesoy'u elinde tutamamış yapımcı. trt 1de yayınlanacak şubat dizisinde baş rol oynayacak. ondan mütevellit görünen o ki yeni sezonda cebrail olmayacak. dizi gözümde cazibesini yitirmiş oldu.
ezel'in ilk sezonu da çok iyiydi. ancak ikinci sezonda kıvanç tatlıtuğ'un konukluğu ve haluk bilginer'e rağmen dizi popülaritesini yitirdi. senarist de konu sıkıntısı çekmeye başlamıştı. aynı durumu suskunlar'ın çok daha sert bir düşüşle yaşayacağını düşünüyorum.