yeni sezonun ilk bölümü her zamanki gibi suskunların kaliteseni ortaya koymuş bir bölümdür ama dizi de olmaması gereken basit hatalar vardır. mesela, o gelinin yanında niye kimse yok? ve gelecek bölümde polise veya hiç kimseye anlatmamak gibi bir karar alacaklar gibi hissediyorum. eğer öyle olursa (ki diziyi uzatmak için gülten'e tecavüz ettirdiler. bu bile ikinci sezonun ilki kadar kaliteli olmayacağının göstergesi) doku örneği, sperm gibi unsurları adli tıpta inceletmeyip, gurur'un verdiği plakanın sahibi ile yetinirlerse, ilk sezonda mükemmel planlar hazırlayan suskunlar'ın 2. sezon ne kadar kötü bir sezon olacağını gösterir ki bu diziyi uzatmak için irfan olduğunu biraz öğrenicekler. bu tarz hatalara takılmayıp aman olur öyle dizi nasılsa diyecekler içinse çok iyi bir sezon geçirecektir.
bu arada gurur'un geri dönüş planıda gerçekten iyi hazırlanmış.
ayrıca pelin akil'den daha güzel olan birsen'e noldu ya?