suskunlar

entry1204 galeri
    776.
  1. s2b01'i izledikten sonra bölüm hakkında değilde dizinin kendisi hakkında düşüncelerimi söyleyeceğim.

    --spoiler--
    senaristinden de kaynaklı olarak suskunlar'ın ezel vari bir dizi olduğunu söylemiştik ta en başından. ezel'de ne olmuştu. mazlum intikamını almış, 2. sezonda'da mazlum intikamını almaya çalışırken yanına başka intikamcıları da çekmişti. ama ezel kayıplar versede galip gelmişti.

    --şimdi suskunlar'da ne oluyor. mazlum intikamını alıyor. intikamını aldıklarıda bu sefer onlardan intikamını alıyor. e nolacağıydı. adamlar yaşıyor en nihayetinde ve sen nasıl onlara kin beslediysen onlarda sana kin besleyecek. aksini beklemek saçmalıktı zaten. bu bakış açısıyla suskunlar ilk bölüm bitmesi gerekiyordu. mazlum, kötüyü öldürmedi. ölmeyen kötü güçlenerek come back yaptı. hemde çok sağlam bir şekilde. içeriye ajan sokmalar, kendini sevdirmeler falan.

    biz suskunları "çocuklara hapishanede işkence çektirilmesi" mevzusunu işlemesiyle sevmiştik. bu gerçek bir yaşamdı. ahmet kaya vardı. mazlum vardı. bu sefer o mazlumlar intikam aldıkça kötüye benzemeye başladı ve benzedi de. suskunlar'ın ilkokul hocası olan damat'ın da ilk sezon dediği buydu.
    --şimdi gazanfer intikam yemini etti. eskiden savunmadaydı. şimdi saldırıda. üstelik daha cebrail'in ve o yaşlı insan ticareti yapan lavuk yok ortada. he bir de şu kevaşe var. gazanfer ile nasıl bir bağlantısı vardı göreceğiz.

    unutmadan. cebrail'in nasıl ölmedi bunu da açıklamaları gerek.
    --spoiler--

    oyunculuğundan bahsetmedim. yardırıyor efendim. murat yıldırım ve diğer herkes çok iyi.
    0 ...