senaristin arada tökezlemesine rağmen hala izlediğimiz dizi.
--spoiler--
başkomser arabada gurur a bağırıp çağırırken ben senaryoyu kurmuştum yeminle. şimdi kaçar bu dallama dedim.
bu sahne tam arka sokaklar senaristinin işi gibiydi. lan yapmayın olum, baba gibi bir bölüm yapmışsınız ama gurur un kaçma sahnesini kahve molasında çekmişsiniz.
yalap şalap bişii olmuş. adamı tutuklamaya 500 polis geliyor ama ekip otosuna bakıyoruz 'ipim kuşağım, sikim taşağım'.
neden başka polis olmaz o otoda. o 500 memur nereye gitti hemşerim.
pınar bulut hanımefendiye sesleniyorum: bu dizinin izleyicileri normal izleyici değil, seçici izleyiciler. arka sokaklar seyircisi bunu yer ama biz yemeyiz valla.
türk televizyon tarihinin en dandik kaçma sahnesini izledik.
--spoiler--
dünden beri herkesin ağzında aynı kelime.ulan bırak diğer izlediğin filmleri,dizileri.senin kendi hayatında kaç tane tam anlamıyla mantıklı hareket var da sadece bi sahneye bakarak kafa açıyorsun
ulan hastayım böyle tiplere.sahne mantıksızmış
hasssiktir
yapacaksan adam gibi bi eleştiri yap lan.oyunculuk dandik de bi ton laf söyle ama bırak hayatında mantığı ön plana almayı onun kelime anlamını bilmeyen otoburlar 'o sahne de çok mantıksız olmuş canım' diye anırmıyorlar mı uyuz ediyorlar insanı..
gazanfer'in yakalandığı sahnede mantıksızlık vardı. tamam çok büyük bir olay değil ama ben şahsen orada ecevit denen dallamanın kafasına sıkmasını beklerdim.
madem yakalandık madem göt gitti, bari bu yavşak ölsün dercesine sıksa iyiydi.
tepenin ardında adlı filmde de birlikte rol almış olan 3 oyuncu berk hakman, mehmet özgür, reha özcan 'ın harikalar yarattığı dizi. tiyatro kökenli olmak böyle bir şey işte. fark ortaya çıkıyor.
bazı sahnelerini beğenerek izlediğim gibi bazı sahnelerinden de çok sıkıldığım dizidir. türkiye uyarlamasında ufak tefek sorunlar elbette var. örneğin anayasamıza göre 12 yaş altı çocukların ceza ehliyeti yoktur. ama dizide 12 yaşından küçük çocukların hapse girdiğini görüyoruz. tabi ki gerçek hayat olmadığı için çok problem etmiyoruz bunları. amma velakin abi o aşırı dramatik diyogları yazarken sıkılmıyor musunuz ya? peki ya o uzun uzun bakışmalar? he bir de bu ecevite gıcık olan bir tek ben miyim?
showtv'nin resmen amina koydugu bir bolumu yayinlanmakta..
neyse o degilde bu bolumun an itibariyle sonu nasil baglanacak merak icindeyim. noluyor lan simdi?
ibo'nun ecevit'in gittigi yeri nerden bildigini aciklamak haftaya kaldi, tabi aciklarlarsa. ayrica ecevit'te yelek vardi olayi burdan bir atraksiyon yapsalar daha zekice olabilirdi.
ve akis olarak dizinin en kotu bolumu bu aksamki bolum olarak tarihe not edilebilir. bunu sezon finali arifesine baglamak gerek. pinar bulut'un ezel'den dolayi referansi kuvvetli. bekliyoruz sezon finalini.
yine her zamanki gibi güzel bölümün ardından bizde mala bağlamış bi şekilde genelde entrymizi gireriz. ilk olarak her bölümde üzmeyin lan bilali ve üzmeyin lan ibo'yu diyorum. yine aynı şekilde bu bölümde de. ulan ahu ecevit'i unutmadığını biz biliyoruz da niye üzüyosun olm bilal'i? gazanfer genelde yaptıgı pisliklere devam etti. ama kabul etmekte lazım çocukken içerden çıktıktan sonra iyi olmaya çalısmıstı ama kimse ona yardım etmedi.
bölümün kahramanı tabiki de ibo olacak. adı üstüne ıska la o. ama tabi artık arkada kalan bilal''e ne olacak onu da hep beraber görcez. her bölümde ağzmza sçıp bırakıyorsunuz lan. tekrar tekrar tekrar helal olsun size.
bu gazanfer denen dallamanın tarzı çok hoşuma gitmeye başladı bölüm itibariyle. adam orjinal psikopat. çok güzel yaptı çok iyi yaptı. keşke ahu'yu da öldürseydi, sonra ecevit'i öldürüp bilal'le kanka olsaydı.
sana kankalık yaptım olm hesabı çekip irfanı sikselerdi.
bilalin karizmasının bittiği dizi. sibel.i p...ç gibi ortada bıraktı. ulan ahu ahu diye zırlıyosun, o ahu yapmazdı o kızın yaptığı delikanlılığı. kızı ne hale düşürttün, sana inananda kabahat, kalleş herif.
bu hafta bilali gözümde bitiren dizidir. bilal sözüm sana dostum; adam mısın lan sen? delikanlı hatunu (sibel) bıraktın da o eceviti görünce suyu akan ahuyu seçtin, üstüne yetmezmiş gibi iboya laf ettin. o dizideki hiç bir kahraman ibonun tırnağı olamaz adamım. yapmayacaktın, iboya laf etmeyecektin benden sana söylemesi. en kısa zamanda al ibonun gönlünü, ahuya s.ktiri çek sibeli tak koluna öyle gel karşıma...
--spoiler--
gazanfer karakterinin devamının nasıl getirileceğini merak ettiğim dizi. öldürürlerse de dizinin yükselmesini sağlayan çok önemli bir karakteri harcarlar. bana kalırsa polisliği gitmeyecekti. gurur olarak enteresan bir karakterdi.
--spoiler--
sezon finalini merakla beklediğimiz dizi.
--spoiler--
finalde ibonun eceviti nasıl bulduğu onaltıncı bölümde verilecektir.kafanızı yormayın.o diil de eco ile bilo gazanferi içeri attırdıktan sonra öyle bi sevindiler ki sanki takozu affettiler. gazo içeri girdi olay bitti mi yani.nedir bu sevinç gösterileri. bence hala en güçlü düşman takoz. sezon finalinde gazanferle mi uğraşacan takozla mı.neyse bekleyip görücez.
ya o değil de bu takoz sibelimi neden poşete koyup çöpe bıraktı onu anlamadım ben. öldü diyeyse neden sokak kenarında bir çöpe? ölmedi diyeyse neden sokak kenarında bi çöpe?neden poşetleyip. anlayamadım bu durumu. çok kafam karıştı sözlük.
sezon finalinde birileri ölecek,ama kimseden de geçemiyor gönlüm. belki bir tek ahu.
yeni sezonda da eco,bilal,ibo,sibel ve topluma kazandırılmış* bir gazo güzel bir ekip olabilir. gazo neden bir dexter morgan olmasın?