bazı sahnelerini beğenerek izlediğim gibi bazı sahnelerinden de çok sıkıldığım dizidir. türkiye uyarlamasında ufak tefek sorunlar elbette var. örneğin anayasamıza göre 12 yaş altı çocukların ceza ehliyeti yoktur. ama dizide 12 yaşından küçük çocukların hapse girdiğini görüyoruz. tabi ki gerçek hayat olmadığı için çok problem etmiyoruz bunları. amma velakin abi o aşırı dramatik diyogları yazarken sıkılmıyor musunuz ya? peki ya o uzun uzun bakışmalar? he bir de bu ecevite gıcık olan bir tek ben miyim?