yine her zamanki gibi güzel bölümün ardından bizde mala bağlamış bi şekilde genelde entrymizi gireriz. ilk olarak her bölümde üzmeyin lan bilali ve üzmeyin lan ibo'yu diyorum. yine aynı şekilde bu bölümde de. ulan ahu ecevit'i unutmadığını biz biliyoruz da niye üzüyosun olm bilal'i? gazanfer genelde yaptıgı pisliklere devam etti. ama kabul etmekte lazım çocukken içerden çıktıktan sonra iyi olmaya çalısmıstı ama kimse ona yardım etmedi.
bölümün kahramanı tabiki de ibo olacak. adı üstüne ıska la o. ama tabi artık arkada kalan bilal''e ne olacak onu da hep beraber görcez. her bölümde ağzmza sçıp bırakıyorsunuz lan. tekrar tekrar tekrar helal olsun size.