bu gazanfer denen dallamanın tarzı çok hoşuma gitmeye başladı bölüm itibariyle. adam orjinal psikopat. çok güzel yaptı çok iyi yaptı. keşke ahu'yu da öldürseydi, sonra ecevit'i öldürüp bilal'le kanka olsaydı.
sana kankalık yaptım olm hesabı çekip irfanı sikselerdi.