dünden beri herkesin ağzında aynı kelime.ulan bırak diğer izlediğin filmleri,dizileri.senin kendi hayatında kaç tane tam anlamıyla mantıklı hareket var da sadece bi sahneye bakarak kafa açıyorsun
ulan hastayım böyle tiplere.sahne mantıksızmış
hasssiktir
yapacaksan adam gibi bi eleştiri yap lan.oyunculuk dandik de bi ton laf söyle ama bırak hayatında mantığı ön plana almayı onun kelime anlamını bilmeyen otoburlar 'o sahne de çok mantıksız olmuş canım' diye anırmıyorlar mı uyuz ediyorlar insanı..