+ali biz neden suskunlar gibi değiliz.
-nasıl olum bizde iyi dostuz.
+öyle değil, onlar gibi yediğimiz içtiğimiz ayrı olmasın, daha yakın olalım.
-ne istiyorsun amk.
+lan 10 tl verde sigara alayım.
setinde kavga sahnesi çekilirken takoz ile bilal'in sahnesi bir kaç tekrar sonra çekilmiş.. bir anda dikkati dağılan takoz, sarp akkaya'nın dizine bıçağı saplamış ve bir anda set durmuş. sarp akkaya'nın bacağına 3 dikiş atılmış. takoz'u oynayan karakter "nasıl böyle bir hata yaparım" diye ağlamış. nazar duası okutmalı sete.
bu arada insan şaka bıçağı kullanır lan gerçek bıçak mı kullanıyorsunuz oha artık.
Dizinin kurgusu süper oyuncular süper (özellikle erkek oyuncular) Perşembe günleri severel takip ediyorum. Ama sezon finali ne abicim ya ben ne izlicem koca bir yaz.
Ayrıca Sleepers filminide izledim ben sandım ki her şeyi ile tamamen aynı ama yok öyle bir şey arkadaşım konusu alınmış sadece abartmayın yani. Bir de Türkiyede Sleepersi Kardeş Gibiydiler diye çeviren şahsiyete saygılarımı sunarım.
Sezon finali fragmanında gazanferi gostermeyerek acaba oldu mü diye düşünmemizi istiyor sevgili senaristimiz ama bence kendisi de Gazanfer olmazsa dizinin önemli oranda reyting kaybedeceğinin farkında. Gazanfersiz olmaz.
zaman zaman mantık hatalarının yer aldığı ancak sürükleyici olan bir dizidir. uyarlama olduğuna dair iddialar var. istediği kadar uyarlama olsun orijinalinde şu oyunculuk kalitesinin yarısının olmadığına eminim.