suskunlar

entry1204 galeri33
    596.
  1. takoz irfan, cezaevi müdürü ve komiser gurur üçlü kumpas kurup 15 yaşındaki veletleri kurye yaptılar peh peh peh. Aksaray Kumkapı gibi gayrımeşru işlerin ve yeraltı dünyasının yoğun olduğu bu semtlerde 7 yıl bir fiil gecesiyle gündüzüyle dolu dolu yaşamış biri olarak söyleyebilirimki;hiçbir çete reisi veyahut kokoain gibi ağır uyuşturu satıcısı tanımadığı huyunu suyunu bilmediği 15 yaşında bir sabiye onca malı emanet edip kuryelik yaptırmaz...Bilirki çocuklar yakalanırsa bülbül gibi öter yedi sülalesini ele verir...ve son sözüm komiser gurur için gelsin..Alt rütbelisi üst rütbelisi olsun polisin büyük bir çoğunluğu senin gibi bir organizasyona girmez..yapılan bir kanunsuzluk varsa ortada niyeti kötüyse bundan payını alır yoluna bakar...yok çoçukları sağa sola salıyım yok çeteler ile fink atiyim böyle işlere gerek görmezler avantasını alır yürür gider..fakat berk hakman için izliyorum diziyi... dizinin senaristleri olacak şahıslar size sesleniyorum: Ayaklarınız yere sağlam bassın yeter yahu bu millet artık sizin açıklarınızı arıyor sırf dizide..gidin ouentin tarantino, dan feyz alın...
    0 ...
  2. 597.
  3. Çok güzel bir dizi konusu olsun müzikleri olsun süper.
    1 ...
  4. 598.
  5. an itibariyle takoz'un bilal'in agzina sictigi dizidir. bilal bu laflara ragmen nasil delirmeyip takoz'un kendi mekaninda asmadi merak icindeyim.
    2 ...
  6. 599.
  7. --spoiler--
    ulan nasıl bir piskolojik gerilimdir bu? terledim vallaha terledim.
    --spoiler--
    6 ...
  8. 600.
  9. gazanfer'in, hepimizin ecevit'in suratına suratına bağırmak istediğimiz gerçeği dile getirdiği dizi.

    --spoiler--
    - evliya mı lan bu adam?
    --spoiler--
    5 ...
  10. 601.
  11. ihsan oktay anar'ın bir kitabı.

    yazarın eserlerine bu kitapla başladım. eflatun'un 40 sayfa boyunca "beni siz mi çağırdınız" diye dolaşması ve damdam düşer gibi koca kitabın bitmesi dışında güzel bir eser. lakin öyle abartıldığı kadar bir kitap değil. sipariş üzerine yazıldığı çok belli.
    0 ...
  12. 602.
  13. 603.
  14. Biz dört küçük arkadaştık,
    Ecevit, ben (Bilal), ibo, Zeki.
    Kuyudibinin dört gülü,
    Maskotuyduk biz, sevinci.

    Derken bir karabulut,
    Çöktü üstümüze
    Bir baklava yüzünden
    Düştük maphushaneye

    Devletimiz sahip çıksa
    Düşer miydik buralara
    Biz bir günde büyüdük
    Sağolsun devlet baba.

    Bize kötülük yaptılar
    Hücrelere attılar
    Birbirimize söz verdik
    Susacaktık yıllarca.

    Önce Ecevit uzaklaştı
    Sonra Zeki adım attı
    Benle Bilal bakakaldık
    Ve dağıldık dört bir yana

    Aradan 20 yıl geçti
    Unutmadık acıları,
    Ne zaman karanlık olsa,
    Hatırladık olanları.

    Birimiz avukat oldu,
    Birimiz serseri oldu,
    Birimiz hala çocuk,
    Birimizse sözü bozdu.

    Tek bir ortak noktamız,
    Suskunlardı adımız,
    Lakin bir karar aldık,
    Artık susmayacağız. Bize kötülük yaptılar,
    Ateslere attılar da,
    Birbirimize bir soz verdik,
    Susacaktık yıllarca.
    Tutamadık sozumuzu,
    Goremedik onumuzu,
    Rahatlamak istiyorsak,
    Almalıydık öcümüzü.

    Alacağız öcümüzü...
    7 ...
  15. 604.
  16. 13.bölümüyle zirve yapmış olan dizi. gazanfer'in dengesizliği, psikopatlığı, takoz irfan'ın manyaklığı, sait'in hem zeki hem psikopat olması ve bunlara eklenen iyi oyunculuklarla mest etmektedir.

    --spoiler--
    artık gurur'un gazanfer olduğunu anlayan ecevit ve tayfası nasıl tepki verecek. çünkü kart gönderdikleri için gurur'a dost ayağına yaklaşamazlar. tabi gurur da onlara..
    gurur da ecevitin ceketinden ecevitin kim olduğunu anlayabilir belki. şeytan ayrıntılarda gizlidir.
    takoz irfan, gurur ve ecevit'in ceketlerini bir yerlerde bırakıp gitmesi de bu bölümün ilginçliklerindendi.
    muhtemelen bilal, takoz irfandan intikamını, çok fena bir şekilde alacak. yaşananların acısını nasıl çıkartacak merakla bekliyoruz.
    gazanfer ileride hastalığını bastırıp bizimkilerin yanına geçer umarım. adamda karakter de oyunculukta ilgi çekici.
    --spoiler--
    2 ...
  17. 605.
  18. berk hakman'ın gene çılgın attığı bir başka yapım.
    4 ...
  19. 606.
  20. 13.bölümünü nefes almadan, kıpırdamadan izlediğim hele de berk hakman'ın oyunculuğuna bir kez daha bayıldığım dizidir.
    1 ...
  21. 607.
  22. Reklamlarını ilk gördüğümde heyecanlandığım dizi idi. Normalde dizi izlemezdim, fakat bu dizinin ilk reklamını gördüğümde heyecanlandım. Kesinlikle favori dizim olacak dedim ve öyle de oldu. Fakat elimde olmayan * sebeplerden dolayı izleyememiştim. iki günde 13 bölümünü de bitirdim. Sevdimde. Fakat söylemeliyim ki;

    Sanırım senarist liseli. O nasıl senaryo lan öyle.
    0 ...
  23. 608.
  24. 13. bölümünü şokelerden şokelere girerek izlediğim dizidir

    --spoiler--
    ilk olarak gurur un gazafer olduğunu ilk bölümde anlamıştım * zaten
    insan evladı irfanın sarıya verdiği ayar sarıyı mosmor etmeye yetmiştir ama benim gözümde hala insan evladı değilsin takozzz
    gazanfer ile ecevit in 20 sene önce girdikleri iddianın akabinde gazanferin o adres gitmesi ve ferhatile karşılaşması
    ecevit ve gurur un bir türlü karşılaşamaması ezel tadı vermeye başlamıştır
    --spoiler--
    uuber dizidir ailecek izliyoruz
    0 ...
  25. 609.
  26. 610.
  27. olum bak bana senarist, eğer ki o cebrail ölmediyse sana ka.... girsi...
    1 ...
  28. 611.
  29. tam tamam haklı çıktım gazanfer iyi biri derken çocuğu kesti. ama inanmak istemiyorum onun kötü biri olduğuna (bkz: berk hakman).

    13. bölümü mükemmel olan 14. bölümde nefes kesecek dizidr kendsi.
    0 ...
  30. 612.
  31. kötüleşmiş, sıradanlamış vasat altı olmuş ilk bölümleri güzel dizi.

    işte caaanım türkiyem.
    3 ...
  32. 613.
  33. 614.
  34. her bölümünde "ohaa eceviiitt vohaaaa eceviiiitttt uuuuuhhhvvv amaaanıınn ecevitim" diye tepki verilen dizidir.
    3 ...
  35. 615.
  36. her bölümde "yok artık oha lan" diye tepki alan, en iyi türk dizisidir. senaristlere bir de sözüm var: ne olursa olsun gurur'u bırakmayın abi.
    5 ...
  37. 616.
  38. 617.
  39. her bölümü bir film tadında geçen dizi.

    daha ne olsun?
    3 ...
  40. 618.
  41. bölüm sonunun nasıl biteceğini tahmin dahi edemediğimiz, her hafta bizi ekranın başına kilitleyen dizi.

    --spoiler--

    dur bi kendime geleyim. her zamanki gibi yine şaşırdık arkadaş. yok olmuyo böyle her hafta her hafta. baka bakmayın tabi şaşırtmaya devam.
    gazanfer sonunda asıl kimliğine büründü. müdürü nasıl yedi la o? aynı leviathan gibi.
    ecevit ve bilal. tam her şeyi yoluna koydular derken yine bi pislik çıkacaktı dimi? yani olmazsa olmaz.
    ama bana göre bölümün sahnesi, gazanferin müdürü ham yaptığı sahnedir.

    (bkz: benim adım gurur değil gazanfer hart hurt)

    --spoiler--
    7 ...
  42. 619.
  43. bi yerinde eleman ben çalıştım komser oldum falan dedi ordan sonra kapattım. amına koyduğumun memleketinde her isteyen çalışınca komser oluyo pilot oluyo astronot oluyo bi biz asgari ücretli kargocu olmuşuz demek ki.
    11 ...
  44. 620.
  45. defalarca hasiktir dedirtmiş, ''bu bölümler böyleyse sezon finalinde adamın götünden kan alırlar'' diye düşündürmüştür efendim.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük