Tam bir devlet adamı. Mevcut siyasiler içinde cumhurbaşkanlığını yapabilecek en iyi aday lakin; Kimsenin adamı ve projesi olmadığı için aday yapılmayacaktır.
"159 kişiyi işten çıkartmışız, hani," 30.000 kişiyi işten çıkartıp pkk lıları dolduruyorduk. Hani dhkp-c li ler sayaç okuyordu, açsanıza ağzınızı şimdi" diyen Ankara büyükşehir başkanı.
Aynı zamanda eski askeri savcıdır. Haddinizi bilin.
ekrem imamoğlundan daha başarılı bir başkandır. kendini fazla reklam etmeden halkı ve ankara için çalışan bir başkandır. geçmişinde de bir çok başarıları mevcuttur. böyle devam ederse bir dönem daha yönetmeyi hak etmektedir.
Mansur yavaş eski mhp lidir. Ankara şanslı. işinin ehli iyi bir başkan. Lakin Belediye hizmet yeridir. Hizmeti Partizan kafayla düşünmemiz yanlış olur. Aday önemlidir. Yiyici Melih gökçek çok mu iyiydi?
Adam gibi adam karizma başkan. Ankara nin gorebilecegi en iyi başkan. Ona camur atip sevmeyenlerin insani ve vicdani degerlerinde mutlak sorun vardir. Ulke siyasetine bir kac gomlek ustun geliyor.
2014 yılındaki seçimde bu adam için sandık başında öyle bir mücadele vermiştim ki çankaya bölgesinin oylarının sayıldığı dsi binasına dönemin içişleri bakanı ve 20-25 adamı girip bizleri dışarıya attırdıklarında boynumuz bükük evlerimize dönerken televizyonlarda ankaranın en büyük dinozor sevicisi seçimi kazandık açıklaması yapıyordu.
hayatımda ilk defa bu kadar yakındım bir seçim zaferi kazanmış olmaya, olmadı.
mansur başkanın telefon başında sevindiği o meşhur fotoğraf 5 yıllığına raflara kaldırıldı.
gel zaman git zaman mansur yavaş seçimi kazandı. başkanın ilk icraati ise ulus'taki atatürk heykelini temizletmek oldu ve akabinde dedi ki; atatürk'ün başkentine yakışır bir ankara gayemiz doğrultusunda çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz.
atatürk'ün başkentine yakışır bir ankara allahım söyleme bakar mısın? başkan bunu her söylediğinde içim kıpırdıyor. çünkü görmemişiz abi böyle bir şey. hani bir önceki ile kıyaslama falan hak getire. bir anda çakmaktaşlardan jetgillere terfi etmişiz gibi hissettiriyor.
ara ara arkadaşlarımı arayıp "lan biraz mansur mu övsek ya?" konuşmaları yapıyoruz. manyak mıyız abi biz? yola, parka, bahçeye adamın attığı tweete bakıp adamı övüyoruz. ankarayı seven çocuklarız sonuçta burada bu adamın bizimle aynı griliği paylaştığını biliyoruz. ve içten içe onun da bu griliği sevdiğini hissediyoruz.
yürüyedur başkanım be!
tanım: ankara'ya yakışan ankara büyükşehir belediye başkanı.
seçimden önce kendisi ve ailesine her türlü iftirayı atanlar seçim sonrası sus pus oldu.
seçimden sonra daha ben bir kere yok çek senet yolsuzluğuymuş yok görevi kötüye kullanmaymış o iddialarla ilgili hiçbir şey duymadım. o oç herif vardı sağda solda beni dolandırdı falan diye konuşan ona noldu mesela.
başkan hepsine saplayınca oçluklarını başka mecralarda icra etmeye başladılar herhalde.
imamoğlu kıyası imamoğlu için haksızlık olur çünkü kendisinin mazbatası 31 marttan hemen sonra verilmişken imamoğlu'nun mazbatası seçim tekrarı falan derken haksız bir biçimde 3 ay geç verildi.
Sanirim tum gayretler istanbulu yonettirmemek adina oldugu icin kendisi savunulmayan forvet gibi kaldi. Cok guzel seyler yapiyor. Gerci kendisi hukukcu da, isin kitabini da biliyor, kimle nasil is yapacagini da biliyor gibi hissettim ben. Muhtemelen cok da oturakli bir planla geldi gorevine.
Bakın ben oyumu mansur beyden yana kullandım fakat akp iktidardayken oturduğumuz yerde henüz asfalt yok.. sitenin içerisi ve çakıl döktürdü adamlar hemen bir ricamızla.. mansura oy verdik geldi çakılı bırak asfalt tarihi alamıyoruz parasını yatırmışız neler neler yani.. asfalt hala yok.. koltuğa geldi iyi güzel ama bizim gibi mağdur kim bilir nereler var.. oy aldığı yerlere çalışıyor kendileri.. bu konuda eleştiriyorum kendisini! Ha severim de sayarım da o konuda sıkıntı yok.. ama artık el atılmalı...