Bakın ben oyumu mansur beyden yana kullandım fakat akp iktidardayken oturduğumuz yerde henüz asfalt yok.. sitenin içerisi ve çakıl döktürdü adamlar hemen bir ricamızla.. mansura oy verdik geldi çakılı bırak asfalt tarihi alamıyoruz parasını yatırmışız neler neler yani.. asfalt hala yok.. koltuğa geldi iyi güzel ama bizim gibi mağdur kim bilir nereler var.. oy aldığı yerlere çalışıyor kendileri.. bu konuda eleştiriyorum kendisini! Ha severim de sayarım da o konuda sıkıntı yok.. ama artık el atılmalı...