"Belediyede gereksiz gördüğümüz birçok harcamayı yapmayarak gelirleri artırarak bütçe fazlası vermeyi başardık. Elde ettiğimiz tasarrufun tümü borçların ödenmesinde kullanılıyor. Bunu da yapmazsak belediyenin borcu iyice artacak ve yönetilemez duruma gelecek belediye" dedi. Yavaş ayırca, "2013'ten beri hiç otobüs alınmamış. Nüfus artışı ve 200 otobüsün de ilçelere verilmesiyle müthiş bir otobüs sıkıntımız var."
millete laf yetiştireceğine sosyal medya dan ankara ya sahip çıksaydın ey gökçek!
120 lik yol da 50 ile giden soy ismi gibi yavaş kişi. büyük şehir belediyesin de ki sporcular kaç aydır maaşlarını alamıyor. uyanın yatırın maaşları. bu chp gibi spordan uzak spor düşmanı bir parti yoktur.
Bir Murat Karayalçın degildir ne oldugu belli olmayan ülkücü kökenli ama sol partiden seçime giren chpnin içinden olmayan biridir chpnin kendi kökenleriyle solcu adaylarıyla seçime girmesi gerekir kendi benliginden kopup sırf oy için böyle şeylere gerek yok.
Adam beton gibi sapa sağlam. Yalnızca Ankara'nın değil, Türkiye'nin örnek, ahlaklı ve duruş sahibi belediye başkanıdır. Allah yolunu açık etsin. Vurdukça daha da sağlamlaşıyor.
AYGünün rüşvet ispatı için kanıtı Yok,diyalog şu s.a- okul 6-7 tutar,karşıdaki Yok abi 25 tutar.bunun dışında bir cümle yoksa bundan bir şey çıkmaz.alan yok veren Yok.isteyen yok. Adam yorum yapıp çıkarım yapmış.