bu mansur yavaş a kim oy verdi ya. içkiye zam yaptı. sigaraya zam yaptı, çaya zam, akaryakıta zam, doğalgaza iki kez zam , herşeyin sorumlusu bu adamdır başınıza birşey düşersede, suriyeleri neden getirdi ankara ya. dinozoru sök, yok laleyi saati işi gücü yok mu ?
bu yazdıklarım ironiydi cahal gibi eksilemişler bir belediye başkanı çaya akaryakıta nasıl zam yapsın tabi otobüse zam yapacak ama halk otobüsündeki 500 e yakın muavinin işinin ankara kart uygulamasıyla son bulmasına üzüldüm.
hak ettiği belediye başkanlığı mevkiine yıllar sonra kavuşmuş ve hakkını veriyordur. akp belediye meclis üyelerine tek tek ayar veriyor amk. tabiri caizse itin götüne sokup sokup çıkarıyor.
eyt li vatandaşlarla ilgili açıklamayı hali hazırda zaten yapmıştır. bu ak çomarların birden bire büründükleri bu emekçilerin yanında olma hikayeleri nedir yahu? lütfen bi s g amk.
bu abimiz işine oldukça hakim, şov yapmaktan uzak, oldukça güven veriyor.
ekrem abi son düzlükte mansur abiye geçilecek sanrım.
mansur abimizin üzerinde bir cb baskısıda olmadığı için rahat ve doğru çalışıyor.
polemiklerin içinde değil.
her iki mahalleninde saygısını kazandı.
ben kendisinden bu kadar başarı beklemiyordum kısa zamanda.
ist. lu biri olarak tebrikler mansur abi...
Ülkeye değer katan belediye başkanı.
Devlet ciddiyetinin ve görev bilincinin medarı iftiharı. Geleceğin cumhurbaşkanı adayı olması kaçınılmazdır. Eylem adamıdır, ankara vilayetini sevdirmiştir. imamoğlu'nun örnek alması gereken isim.
ekrem imamoğlu gibi büyük bir çıkış yakaladı ancak ekrem imamoğlu çıkış yaparken ki çizgisini bozarken mansur yavaş dümdüz ilerliyor ve bence ileride başkanlık için en büyük adaydır kendisi.