lost

entry4258 galeri123
    2322.
  1. --spoiler--
    salak juliet ölürken bile aklı oynaşta. kiss me bilmemne diyene kadar söylesene çok önemli şeyi
    --spoiler--
    0 ...
  2. 2321.
  3. 6. sezonun ilk bölümü yine kafamızı karıştırmıştır ama: (bkz: işte bunu seviyorum.).
    0 ...
  4. 2320.
  5. artık daha bi farklı gelmeye başladı lost bana, selam olsun hiroyuki sanada.
    5 ...
  6. 2319.
  7. önce pınar batum'a hızlı dönüşü için teşekkürü bir borç bilirim.

    teşekkürler pınar.

    dizi bomba gibi başladı! yaşasın! umarım bu tempo ve bu heyecan düşmez. enteresan olaylar ve yeni bilinmezlerle karşı karşıyayız. bu çok net. paralel evren teoremi güç kazandı yeniden..

    bakalım kahramanlarımızın başına bundan sonra neler gelecek.

    hayır hayır, spoiler yok. (en azından şimdilik)*
    0 ...
  8. 2318.
  9. yine akıllarda soru işareti bırakmış dizi.

    --spoiler--

    hidrojen bombasının patlaması veya farklı bir nedenle uçakta olmalarının sonuçlarına dair bir teoriyle karşınızdayım. henüz izlememiş olanlar pas geçsin.

    gördüğümüz üzere lostielerin uçakta olma sebepleri, uçakta bulunmamakta ya da lostieler uçakta bulunma amaçlarını gerçekleştirememekte.

    jack;

    babası için avustralya'ya gitti ama babası uçakta yok.

    john;

    av için gitti ama av bıçakları yok.

    boone;

    shannon için gitti ve shannon yok.

    micheal;

    walt için gitti ve uçakta yoklar.

    charlie;

    abisiyle grubu tekrar kurup, uyuşturucuyu bırakıp hayatını kurtarmak için gitti ve uyuşturucuyla intihar etmeye çalıştı. daha sonrasında hapisi boylayacak.

    jin ve sun;

    sun'ın babasının dayattığı hayattan kaçmak için uçaktalar fakat kaçamamaktalar.

    hurley;

    şanssızlığından ötürü avustralya'da ama artık şanslı olduğunu iddia ediyor.

    kate;

    hapse gitmek için uçakta fakat kaçmayı başardı.

    claire;

    medyum uçağın düşceğini gördüğü için o uçaktaydı ve uçak düşmedi. yani adaya düşme amacı gerçekleşmedi.**
    ve ayrıca adada başlarına gelen olayların da los angeles'da başlarına geleceği kanaatindeyim.

    jack, locke'a kartını verdi ve locke'u iyileştireceğini düşünmekteyim.

    kate takside karşılaştığı claire ile işleri ilerletip aaron'ı claire'dan alabilir.

    sawyer ileride juliet ile karşılaşıp evlenebilir.

    charlie boğularak ölür, boone yüksek bir yerden düşerek ölür.

    ve hatta kate'e sıraya girmesini söyleyen adamın(adada yaptığı gıcıklıklarla bölüm içerisinde ateşli okla ölmüştü) bindiği taksi kaza yapar ve kate bunu görür. vs.

    büyük ihtimalle yanılacağım ama şu anlık mantıklı gibi geldi bana. kısfmet.

    --spoiler--
    1 ...
  10. 2317.
  11. sivilceli ergenlerin kate ve juliet'in çatalları için izledikleri ergen genç kızların ise kaslı vucutları ile ordan oraya koşturan tonlarca adama hayran kalmasından öteye gidemeyen vasat dizi
    0 ...
  12. 2316.
  13. 6.sezonun ilk 2 bölümünün 720p sinin download hızı ile beni çileden çıkarmıştır. özlem gidericez görüntüsü iyi olsun dedik ama, 2 haftaya bitecek anca. hayır, zor tutuyorum kendimi; spoilerları okuyacam o olacak yani!
    0 ...
  14. 2315.
  15. insanı bağlayan, kafasını çorba yapan, seyredilen bölüm sonrasında kişinin 'paralel evren, yoksa jacob mu' gibi kendi kendine konuşmasına neden olan manyak bir dizidir. başladığına sevinirken bitecek olması da üzer böyle bir garip dizi işte. ama son of bitch' in dönüşü sevindirici olmuştur. ayrıca tapınak liderinin yanındaki çevirileri yapan adam da john lennon ' a benzemekte yoksa bunun altından da bir şey mi çıkacak? 9 aylık aradan sonra insanı tekrar şüpheciliğe başlattıran, kafasında senaryolar ürettiren dizi olmuştur.
    0 ...
  16. 2314.
  17. --spoiler--

    --spoiler--

    o değilde hacım, john locke uçaktayken yanındaki kimdi. kate'e taksi için sıraya girmesini söyleyen hani. o adamda bişey var. daha önce gördük sanki ama hatırlamıyorum.

    --spoiler--

    --spoiler--

    (bkz: uludağ forum)
    1 ...
  18. 2313.
  19. --spoiler--
    desmond'un uçakta görülme nedeni ambarın inşa edilmemesi. sonuçta o evrende ambar mambar yok ve desmond adada değil yani uçakta bulunabilir. ama neden orada olduğu bir muamma.
    --spoiler--
    0 ...
  20. 2312.
  21. sürekli takip edilen ve hastalık yapan dizi.
    6.sezon ilk bölümü kafaları allak bullak etsede güzeldi. dizinin sonuda az çok belli oldu ada yok oluyor sanırım. bizimkiler aynı şeyleri tekrar yaşayacaklar sadece gecikmeli olarak. ambar gene inşa edilmiş ve patlatılmıştı dizinin başında. buda demek oluyor ki her halukarda aynı şeyler yaşanacak. juliet bombayı patlatamadan zaman yolculuğu oldu kesinlikle ve desmond 2. mi 3. mü ne sezonda ambarı patlatmıştı sanırım o bomba o zaman patladı.
    bu dizide tek gıcık olduğum saçmalık şu karaduman olayı. böyle insanları bacaklarından tutup atıyo felan acayip absürt. onun dışında manyetik alan zaman yolculuğu hadi tamam ama bu duman sinirime dokunuyor. umarım mantığa sığdırırlar şu dumanı.
    0 ...
  22. 2311.
  23. http://divxm.com/lost-6-s...l-alternatif-t143868.html
    download için en kaliteli sitelerin arasında gelir. Altyazı da s06e00 da s06e01 de mevcuttur. Ben indireyim sonra başlayın.
    0 ...
  24. 2310.
  25. 6.sezon ilk bölümleriyle adamı çileden çıkartan dizi.

    --spoiler--

    yukarıda yazanların bir çoğunu okudum ve değinilmeyen bir şeye dikkat ettim. desmond'ın uçakta ne işi var. hiç kimse bir yorum yapmamış o adam adada ambarda durmuyor muydu? biri mantıklı bir şeyler söylesin.

    bir de olaylar hem uçak düşmemiş şekilde hem de uçak düşmüş şeklinde kaldığı yerden devam ediyor. yanlış hatırlamıyorsam jj abraham'ın açıklamasında bir daha flashback ve flashforward olmayacağından bahsediliyordu*. ayrıca juliet'in dediğini unutmayın. işe yaradı diyor demek ki paralel evrenlere bağlanacak bu dizi. eğer ki paralel evrene bağlandıysa -ki eminim paralel evren olayı bu- tekrar nasıl tek zamanlı bir sisteme döndüreceklerini çok merak ediyorum.

    çünkü uçaktan hızla okyanusa inen kamera görüntüsü lost adasının içinden belirli yerleri gösteriyordu; mesela diğerlerinin evlerini ve heykelin bacağını gösteriyordu. nasıl olacakta bu adamlar paralel evren olayından kurtaracaklar bu diziyi merak ediyorum. eğer iki farklı hayat şeklinde bitirirlerse kalıplarına tüküreyim ben onları.

    --spoiler--

    edit: noktalama.
    editto: son paragrafı ekledim aklıma şimdi geldi.
    2 ...
  26. 2309.
  27. an itibariyle 6.sezonun 1. ve 2. bölümünü izleyip ağzımdaki salyaları silmeye gidiyorum izninizle.
    böyle bir girişmi olur arkadaşım piskopatmısınız. tamam bi kaç cevap vermişsiniz kafadaki soru işaretlerine ama hep aynısını yapıyorsunuz 1 cevap verip 10 soru bırakıp gidiyosunuz beyin hücrelerinde insanın. 1 hafta uykusuz günler başladı gene yeni bölümü beklerken ama olsun özlemişim hemde çok.
    0 ...
  28. 2308.
  29. ------spoiler------
    --havaii prömierini izleyenlerin twitterde aktardığı "dharmaville is underwater" farklı bi anlamı var diye beklerken harbidende adanın sular altında kalması
    --desmondo da turnikeden kaçak binmiş herhalde uçağa
    --juliet'in enkaz altında yanmış gibi kahve içmek istemesi **
    --charlie'nin ilk repliğinin "am i live" olması *
    --jacop'un mangal bile pişmeyecek ateşde son molekülüne kadar yanması
    --jacop'ın yeni kankası hurley olacak herhal
    --jacop'ın evinin etrafında bulunan mangal külünün black smoke yada canavar yada herneyse o siyah şeyi engellediği
    --jin de herhalde kalpazan çıkıyo
    --john locke bok yoluna öldü herhalde
    --hostes cindy'nin de tapınakda çalışması
    --heykelin içindeki john locke aslında aslında bi gaz bulutundan sis bulutundan oluşuyo *
    --eğer richard'ın başka bir fantezisi * yoksa sanırım bir blackrock kazazedesi *
    ------spoiler------
    6. sezon prömiyerinden aklımda kalanlar bunlar.
    0 ...
  30. 2307.
  31. 6.sezonun ilk iki bölümünü indirmek üzere olduğım dizidir. öyle ki şu entryleri yazarken bile ellerim titriyor. bi yandan ne yazacağımı düşünüyorum bir yandan da acaba nasıl bir giriş yapmışlar onu merak ediyorum...

    ya rabbim çıldıracağım, bitsin artık şu download!!
    1 ...
  32. 2306.
  33. --spoiler--
    julet'in "kiss me" dedikten sonra ölmesi falan.. matrix'te trinity'nin ölüm sahnesinden mi çakmışlar ne ?
    --spoiler--
    2 ...
  34. 2305.
  35. uzuunca bir aradan sonra kanımca gayet de cevaplarla dolu bir bölüme kavuştuk. şöyle ki;

    --spoiler--

    bi kere richard'ın black rock tayfasından olduğunu anlamış bulunuyoruz. hatta lock'un içindeki eleman 'zincirlerin olmadan seni görmek güzel' gibi bir şey söylediğine göre kürek mahkumu falan olsa gerek bizim ricardus. sonra siyahlı abimizin de black smoke olduğunu biliyoruz artık. bence sayid de kendi olarak canlanmadı, jacob da onu kullanarak buldu loop hole'unu. peki bu durumda niye uyanınca 'ne oldu' dedi gibi bir soru gelse de akıllara, e siyahlı abi de ilk başta locke gibi davranmıştı aslında o olmadığı açığa çıkana kadar.
    bu arada oceanic tayfasının adadaki hallerinin ve eğer uçak dşmeseydi ne durumda olacaklarının gösterilmesi de hoş olmuş.
    bir de unutmadan, şu oceanic insanlarının arasında en doğru kararı vermiş olan hostes hanımefendidir bence. gayet de yerleşik hayatını kurmuş, muhtemelen de ada hakkındaki tüm cevaplara vakıf olmuş; yok parlamalardı, yok zaman yolculuğuydu uğraşmadan kendini sağlama almıştır.

    --spoiler--
    4 ...
  36. 2304.
  37. --spoiler--
    meğersem richard alpert, black rock'taki kölelerden birisiymiş.
    --spoiler--
    2 ...
  38. 2303.
  39. --spoiler--
    la bu sayidin içine lockun içine giren herif girdi la. bunlar tapınağı dıştan korumaya aldılar herif içten sikertecek bunları.
    --spoiler--
    4 ...
  40. 2302.
  41. 6.sezonun ikinci bölümü bulunamayan dizi. bir allah'ın kulu yardım etsin ulen..
    0 ...
  42. 2301.
  43. " lostumu yedim bekliyorum " tarzı esprilere neden olan dizi.
    1 ...
  44. 2300.
  45. --spoiler--
    umarım şu uçak olayını paralel evrene bağlamazlar. eğer gelecek bi tarihte bir yolunu bulup uçağa geri döneceklerse ve uçak sahneleri de böylece bir flashfoward ise o zaman elini öperim senaristlerimizin.
    --spoiler--
    1 ...
  46. 2299.
  47. bu sayfanın 108. sayfa olması da jj abraham ın işidir.
    2 ...
  48. 2298.
  49. şimdi hatırlatma amaçlı özet gibim olan s06e00'yı izledim. uzun zaman oldu lost izlemeyeli, hikayenin içinden, heyecanından çok uzaklaştık. hikayeye böyle uzaktan bakınca ve tamamını özet gibi bir anda izleyince bana çok saçma ve boşluklarla dolu geldi bir çok yer. büyük bir heyecanla izliyordum tabi ki 5. sezona kadar, ve 6yı da izleyeceğim muhtemelen aynı şekilde. öyle işte, çok saçma gelmesine rağmen içine girince çok iyi sürüklüyor, yoksa senaryo mükemmel olduğundan değil kanımca. çözemedim nasıl oluyor, ama adamlar yapıyor işte. bazı çok iyi türk dizilerinin ve filmlerinin senaryolarına laf atanlar biraz objektif baksa losttan da çok malzeme çıkar, ama biz sanki sürekli süper dizi çekiyormuşuz gibi adam gibi dizilerimize söverken losta hata da olsa bayılıyoruz, ses çıkaramıyoruz. ön yargı böyle birşey işte...
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük