an itibariyle 6.sezonun 1. ve 2. bölümünü izleyip ağzımdaki salyaları silmeye gidiyorum izninizle.
böyle bir girişmi olur arkadaşım piskopatmısınız. tamam bi kaç cevap vermişsiniz kafadaki soru işaretlerine ama hep aynısını yapıyorsunuz 1 cevap verip 10 soru bırakıp gidiyosunuz beyin hücrelerinde insanın. 1 hafta uykusuz günler başladı gene yeni bölümü beklerken ama olsun özlemişim hemde çok.