lost

entry4258 galeri
    2312.
  1. sürekli takip edilen ve hastalık yapan dizi.
    6.sezon ilk bölümü kafaları allak bullak etsede güzeldi. dizinin sonuda az çok belli oldu ada yok oluyor sanırım. bizimkiler aynı şeyleri tekrar yaşayacaklar sadece gecikmeli olarak. ambar gene inşa edilmiş ve patlatılmıştı dizinin başında. buda demek oluyor ki her halukarda aynı şeyler yaşanacak. juliet bombayı patlatamadan zaman yolculuğu oldu kesinlikle ve desmond 2. mi 3. mü ne sezonda ambarı patlatmıştı sanırım o bomba o zaman patladı.
    bu dizide tek gıcık olduğum saçmalık şu karaduman olayı. böyle insanları bacaklarından tutup atıyo felan acayip absürt. onun dışında manyetik alan zaman yolculuğu hadi tamam ama bu duman sinirime dokunuyor. umarım mantığa sığdırırlar şu dumanı.
    0 ...