--spoiler--
belki siz de farketmişsinizdir, bu sezonun ilk bölümünde bana tanıdık gelen bir sahne vardı: hani tapınaktaki adamların sayid'i iyileştirmek için götürdükleri şu 'kaynak' dedikleri yer. orası yıllar evvel tarkan'ın filmlerinden birinde içine girip iyileştiği yer değil midir?
--spoiler--
sonuç: o kadar bekledikten sonra beyne birden lost yüklemek zararlıdır.