lost

entry4258 galeri
    2326.
  1. --spoiler--
    belki siz de farketmişsinizdir, bu sezonun ilk bölümünde bana tanıdık gelen bir sahne vardı: hani tapınaktaki adamların sayid'i iyileştirmek için götürdükleri şu 'kaynak' dedikleri yer. orası yıllar evvel tarkan'ın filmlerinden birinde içine girip iyileştiği yer değil midir?
    --spoiler--

    sonuç: o kadar bekledikten sonra beyne birden lost yüklemek zararlıdır.
    0 ...