lost

entry4258 galeri
    2310.
  1. 6.sezon ilk bölümleriyle adamı çileden çıkartan dizi.

    --spoiler--

    yukarıda yazanların bir çoğunu okudum ve değinilmeyen bir şeye dikkat ettim. desmond'ın uçakta ne işi var. hiç kimse bir yorum yapmamış o adam adada ambarda durmuyor muydu? biri mantıklı bir şeyler söylesin.

    bir de olaylar hem uçak düşmemiş şekilde hem de uçak düşmüş şeklinde kaldığı yerden devam ediyor. yanlış hatırlamıyorsam jj abraham'ın açıklamasında bir daha flashback ve flashforward olmayacağından bahsediliyordu*. ayrıca juliet'in dediğini unutmayın. işe yaradı diyor demek ki paralel evrenlere bağlanacak bu dizi. eğer ki paralel evrene bağlandıysa -ki eminim paralel evren olayı bu- tekrar nasıl tek zamanlı bir sisteme döndüreceklerini çok merak ediyorum.

    çünkü uçaktan hızla okyanusa inen kamera görüntüsü lost adasının içinden belirli yerleri gösteriyordu; mesela diğerlerinin evlerini ve heykelin bacağını gösteriyordu. nasıl olacakta bu adamlar paralel evren olayından kurtaracaklar bu diziyi merak ediyorum. eğer iki farklı hayat şeklinde bitirirlerse kalıplarına tüküreyim ben onları.

    --spoiler--

    edit: noktalama.
    editto: son paragrafı ekledim aklıma şimdi geldi.
    0 ...