öncelikle tüm lostseverlerin gözü aydın. geçen sezon sonu 2010 diye gördüğümüzde sanki o tarih hiç gelmicekmiş gibi bir ruh halindeydik ama geçti çok şükür. gelelim yeni ama final sezonumuzun ilk iki bölümüne;
--spoiler--
bu bölümün başı finalin ne olacağını gösterdi gibi. ada sular altında bu kesin çünkü heykelin ayağını gördük, o macera dolu orman okyanusun altındaydı ve oceanic uçağımız üstünden süzülerek geçti, lax e indi. büyük ihtimalle kurtuluyorlar ya da en doğru deyimle patlayan bomba sonrası kaç sezondur izlediklerimizin hiçbiri yaşanmamış hale gelecek. bunu da nerden çıkarıyoruz çünkü juliet ablamız "işe yaradı" dedi. bu sezonun konusu da az çok belli oldu "iş buraya nasıl gelecek" hep beraber göreceğiz.
--spoiler--