lost

entry4258 galeri123
    2447.
  1. 2446.
  2. kesinlikle çok değişik şeylere rastlayacağımız dizidir. Sonu sıçarak bitmeyecek buna eminim. mükemmel bir sezon var bence önümüzde. 4. bölüm'den sonra hakkımı vereceksiniz.
    0 ...
  3. 2445.
  4. yeni sorular ortaya çıkararak eski sorunları zaman aşımı sebebiyle ortadan kaldırmaya çalışan dizidir. yemezler.
    0 ...
  5. 2444.
  6. dizinin saçmalamaya başladığı dönemlerde the last samurai de ki ujio karakterindeki Hiroyuki Sanada'nın rol alması diziyi katlanılabilir kılmaktadır..
    0 ...
  7. 2443.
  8. bunlar durumu toparlayamayacaklarini anladilar bence, nasisa toplayamiyoruz bari iyice kafa karistiralim, sonunda "zaman kaydi birader biz napalim" deriz kurtuluruz dediler. kafan guzel senaryo yazarsan boyle olur.
    2 ...
  9. 2442.
  10. nasıl son sezon bir türlü anlayamıyorum. insan kafamızdaki soru işaretlerini siler ya. bunlar son sezon olmasına rağmen soru işaretlerini artırmaktan başka birşey yapmıyorlar.
    0 ...
  11. 2441.
  12. --s06e03 spoiler--
    her zamanki gibi sorularıma bir yenisini daha ekleye bir bölüm oldu. s06e04'ü heyecanla beklemeye koyuldum. benjamin linus, john locke, desmond hume gibi kralları göremediğimiz bu bölümde kate'in özel hayatını yine ilgiyle takip ettik.

    bu bölümde anladığım kadarıyla uçak düşmediği takdirde de aynı olaylar tekrardan yaşanacak gibi duruyor. bunun en önemli örneği ise claire'in doktorunun hepimize bir yerlerden tanıdık gelmesidir. ayrıca iğne vurma muhabbeti de çok anlamlıydı. diğer yandansa sayid jarrah'ın durumu çok farklı yerlere gidiyor. bakalım jack sevgili arkadaşının ölmesine izin verecek mi?
    --s06e03 spoiler--
    0 ...
  13. 2440.
  14. bilinmezliklerle, gizemle dolu dizi. burda anayamadığım bir şeyi söylemek istiyorum. bildiğimiz üzere hurley ölü insanları görebilmekte. jackob, charlie gibi kimseleri gördü. peki diğer ölmüş olan insanları nasıl ve niye görmüyor? madem ölüleri görüyor. onları neden görmüyor. ada'da bir sürü insan öldü sonuçta. sadece ölü ya da "kayıp" olan insanlar ona görünmek istedikleri zaman mı hurley onları görebiliyor? bu konu birden kafama takıldı.
    0 ...
  15. 2439.
  16. --spoiler--
    nerde otorite sahibi benjamin ya onun o manipulasyon ustası hallerini özledik, uçan kaçan ayar veriyor garibime.
    --spoiler--

    not: senaristlerde kötü bölümün farkındalar panik yapmayın, puan ortalamasında çok düşük vermişlerdi. ileri bölümler farklı !
    1 ...
  17. 2438.
  18. 6. sezon 3. bölümünün tek kayda değer olayı claire'dir . bu ne güzelliktir arkadaş . ne yiyonuz ne içiyonuz avustralya'da da bu kadar güzel oluyorsunuz . hala beklediğimiz cevapları alamadık vs. diyenler için söylüyorum ; beklenen cevaplar 2 , en fazla 3 bölümde cevaplanır hacı . lost senaristi bunlar cinler cin . bakalım ne kadar sabrımızı sınayacaklar . stüdyoyu bastırmasınlar lan bana , (bkz: o lost senaristleri akıllı olsun) .
    0 ...
  19. 2437.
  20. 6. sezon 3. bölümünü* hiç sevemedim, herhalde kate odaklı olduğundandı, o kaltağı hiç sevmiyorum ama senaristler bu karıyı çok önemli bir noktaya getirebilirler. ayrıca claire in makyajsız o haliyle çok iğrenç gözüküyor hiç hoşlanmadım*. diziyle ilgili çok kaliteli teoriler üreten bir kişinin sitesini buldum aslında görmüştüm de okumadım hiç. okuyun okutun izleyin çok mantıklı şeyler var. bilenler vardır mutlaka... ben bilmeyenler için yazıyorum.

    http://lostquestionndanswer.blogspot.com/

    edit: bu arkadaş what kate does adlı bizim hiç sevmediğimiz bir bölümden bir teori ve varsayımlar bulundurmuş ki affedersiniz ama yarrk gibi spoiler var gibi birşey, ne bileyim çok sağlam şeyler söylüyor.

    --spoiler--
    savaş çıkacak mib ve jacob kendilerine adam topluyorlar. ve bizim bu elemanın what kate does la ilgili videosunda bahsettiği gibi bir deja vu olayına mı geldik ne?? donnie darko daki gibi...
    --spoiler--
    0 ...
  21. 2436.
  22. madem son sezon dediniz, madem yediğimiz kaymak yeter sulandırmıcaz diyosunuz,

    o zaman artık yavaşa yavaş bişeyleri açıklayın yani şundan korkuyorum önümüzdeki

    bilmem kaç bölümü izleyip ardından son bölüm (çarpı 2 olan) gelip de izlediğimde

    "e sadece bu ikisini izlesek olurmuş" demek istemiyorum

    madem bu kadar sevdik emek verdik

    gider ayak herşeyi mahvetmeseler de iyi hatırlasak bir ömür.

    ha birde şey olabilir o kadar sarpa sardırdılarki kendileri bile

    toparlayamıyo olabilirler, ihtimal dahilindedir yani.
    0 ...
  23. 2435.
  24. selam hocam..

    --spoiler heralde about 6x03--
    kate seni yavru köpek bakışlı uyuz karı seni. gene bir bölümün içine ettin o iğrenç bakışlarınla, sümük gibi gittin gene sawyer' ın peşinden. lan ne arsız karı bu ya.. en azından bir kaç bölüm onun etrafında geçmez diye umut ediyorum...
    ayrıca hz. yakup ve hz. bünyamin konularına değinildi mi bilmem ama bi araştırmak gerek..akabinde bir kaç teori zçanzi..öptüm.
    --spoilerheralde about 6x03--
    2 ...
  25. 2434.
  26. sezon finali olduğu için mutlu olduğum dizi ... beynimiz paramparça oldu bir baştayız bir sonra bir gelecekteyiz bir geçmişte ışık parlamaları bizim için gerçekleşmeye başladı yeter artık lost olduk gerçekten ...

    sezon 1 12. bölümü izleyen bir arkadaş gelir

    -yaw oğlum taka taka ses çıkararak gelen siyah bişi var ağaçları falan oynatıyor ne o amına koyım ?

    cvp: - lan siktir git başımda 6. sezondayız daha yeni öğrendik ne olduğu !

    işte böle bir dizidir lost .
    1 ...
  27. 2433.
  28. 6. sezon 3. bölüm sonuyla ense kökünden başlayarak tüm saçları yuvalarından çıkaran, tüysüz bırakan, ağda etkili dizi.

    --spoiler--
    Because it has done to your sister
    --spoiler--
    0 ...
  29. 2432.
  30. maalesef 06x03 bölümünü silik bulduğumu belirteyim

    çok fena --spoiler--

    kate'in sawyer'ı tavlama çabaları dizinin kalitesini bozmaktan başka işe yaramıyor,adam ölümünün üzerine karalar bağladığı sevgilisini unutup göl kenarında oturdun diye sana sarılcak yok öle iş ya ben sıkıldım kate'den çıksa artık diziden black smoke öldürse de kurtulsak ayrıca jack'in o hapı yutması çok müthişti ben bi ara otherslar'ın yeni liderinden kırmızı ve mavi olarak iki hap beklemiştim.

    paralel evren mevzusunda ben daha farklı düşünüyorum,çünkü paralel evren olayı sonsuz bir döngü,sayısız paralel evren olmalı,bence lax gösterileri 2004 yılına ait ada kendi geçmişine gidip geliyordu yani patlamada ki ada geçmişindeki adaydı ve geçmişteki ada battı bu ada patlama sırasında gördüğümüz beyaz ışıkla atlama yaptı zamanda ve şimdiki zamanına döndü yani şimdiki zamanda iki ada,iki kate,iki sawyer,iki jack v.s var.ada zaten olmadığından adada olması gereken kimse normal adada değil,sadece atlayan adadakiler varlığını sürdürüyor.

    tabi bu zaman paradoksuna sebep olmalı izafiyet teorisine göre,o yüzden adadakilerin ya da zaman bütünlüğünde duranların ölmesi gerekiyor,ya da adanın bir şekilde tekrar atlama yapması.

    neyse bakcez bakam neymiş mevzu.

    çok fena --spoiler--

    edit:imla hatası
    0 ...
  31. 2431.
  32. --spoiler--
    http://www.youtube.com/wa...h3ZOQ&feature=related 6.sezon 4.bölümden bir sneak peek. locke sawyer a "sana en önemli sorunun cevabını verecek kişi olduğumu söylesem" gibisinden birşeyler söylüyor. soru da şu imiş "neden bu adadasın?" sonunda ise "benimle gelirsen kanıtlayabilirim" diyor locke efendi.
    --spoiler--
    0 ...
  33. 2430.
  34. j.j abrahams in diger dizisi fringe le iliski kurup lost ta paralel evren mantigini kullanacagini dusunmekteyim. ada paralel evren arasinda bir gecis ve olaylar ona gore degisiyor. ayrica iyi taraf gibi gorunen jacopgillerin kotu cikma olasiligi da beynimi kemirmektedir. biri adanin yani kapinin acilmasini digeri kapali kalmasini savunuyor gibime geliyor.
    bekleyip gorecegiz.
    0 ...
  35. 2429.
  36. --spoiler--

    http://www.youtube.com/watch?v=BFIY-RKJRNg

    promo'da sorular bitti diyor, daha sonrada fake john herşeyi anlatacağım diyor. artık sorular bitti cevaplar geliyor çok bomba bir bölüm olucak s06e04. zaten her durgun bölümden sonra çok sağlam bir bölüm olur.

    --spoiler--
    0 ...
  37. 2428.
  38. her kim oluşturduysa taslak yaptıysa ellerine sağlık diyeceğimiz dizi.
    0 ...
  39. 2427.
  40. 6. sezonun 4. bölümünün çok iyi olacağına inandığım. psikopat dizi.
    0 ...
  41. 2426.
  42. ne anlatırsa anlatsın, course corect diye bir şey var araya ittirdikleri.

    yani belki de bu lavukların hiçbirsinin adadan ayrılmamaları gerekiyordu da, belki onu düzeltiyor evren. ya da evren bir yerlerde bunu böyle yapmasaydım keşke dedi de onu değiştirmek istiyor da olabilir. yanibu correction bizim anladığımız anlamda, düzgünken bozulan ve bu yüzden eski haline getirilmesi gereken bir şey değildir. belki yapılırken gelinen yer beğenilmemiş de olabilir.

    ne sikimse artık.

    (bkz: toth)
    1 ...
  43. 2425.
  44. senaristler tarafından dizinin sonunda her sorunun cevaplanmayacağı çok önceleri açıklanmıştır. bu soruların arasında black smoke ile ayrıntılar da var.
    0 ...
  45. 2424.
  46. anladım ki bütün sorular havada kalıcak seçtikleri birkaç soruya cevap verip diziyi bitircekler.
    0 ...
  47. 2423.
  48. --spoiler--

    birbiriyle çelişen döngülere sahip dizi.bizim lostieler oceanic 815'le bir güzel indiler ve ada suların dibindeydi.yani 1977'de juliet bombayı patlattı.815 ortada bir ada olmadığı için adaya düşmedi.adaya düşmediği için lostie'ler geçmişe gidemedi bombayı patlatamadı ada yerinde kaldı ?*
    --spoiler--
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük