kate'in sawyer'ı tavlama çabaları dizinin kalitesini bozmaktan başka işe yaramıyor,adam ölümünün üzerine karalar bağladığı sevgilisini unutup göl kenarında oturdun diye sana sarılcak yok öle iş ya ben sıkıldım kate'den çıksa artık diziden black smoke öldürse de kurtulsak ayrıca jack'in o hapı yutması çok müthişti ben bi ara otherslar'ın yeni liderinden kırmızı ve mavi olarak iki hap beklemiştim.
paralel evren mevzusunda ben daha farklı düşünüyorum,çünkü paralel evren olayı sonsuz bir döngü,sayısız paralel evren olmalı,bence lax gösterileri 2004 yılına ait ada kendi geçmişine gidip geliyordu yani patlamada ki ada geçmişindeki adaydı ve geçmişteki ada battı bu ada patlama sırasında gördüğümüz beyaz ışıkla atlama yaptı zamanda ve şimdiki zamanına döndü yani şimdiki zamanda iki ada,iki kate,iki sawyer,iki jack v.s var.ada zaten olmadığından adada olması gereken kimse normal adada değil,sadece atlayan adadakiler varlığını sürdürüyor.
tabi bu zaman paradoksuna sebep olmalı izafiyet teorisine göre,o yüzden adadakilerin ya da zaman bütünlüğünde duranların ölmesi gerekiyor,ya da adanın bir şekilde tekrar atlama yapması.