6. sezon 3. bölümünü* hiç sevemedim, herhalde kate odaklı olduğundandı, o kaltağı hiç sevmiyorum ama senaristler bu karıyı çok önemli bir noktaya getirebilirler. ayrıca claire in makyajsız o haliyle çok iğrenç gözüküyor hiç hoşlanmadım*. diziyle ilgili çok kaliteli teoriler üreten bir kişinin sitesini buldum aslında görmüştüm de okumadım hiç. okuyun okutun izleyin çok mantıklı şeyler var. bilenler vardır mutlaka... ben bilmeyenler için yazıyorum.
edit: bu arkadaş what kate does adlı bizim hiç sevmediğimiz bir bölümden bir teori ve varsayımlar bulundurmuş ki affedersiniz ama yarrk gibi spoiler var gibi birşey, ne bileyim çok sağlam şeyler söylüyor.
--spoiler--
savaş çıkacak mib ve jacob kendilerine adam topluyorlar. ve bizim bu elemanın what kate does la ilgili videosunda bahsettiği gibi bir deja vu olayına mı geldik ne?? donnie darko daki gibi...
--spoiler--